Opel Zafira má za sebou facelift, přiblížila se Astře technikou i designem

Po úniku snímků z konfigurátoru vás design modernizovaného Opelu Zafira nejspíš nepřekvapí, ale teď si ho konečně můžete prohlédnout v celé kráse. A k tomu vám samozřejmě můžeme naservírovat i výčet změn, kterých se facelift dotkl. Začít můžeme třeba názvem - Opel z něj vypustil slovíčko Tourer, už je to zkrátka jen Zafira.

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Design se v mnohém inspiroval poslední generací Astry, což zahrnuje přepracovaný nárazník a masku chladiče, která plynule navazuje na nové adaptivní LED světlomety. O poznání decentnější změny se týkají zádě, kde si na první pohled všimnete zejména nové grafiky zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku poznáte modernizovanou Zafiru podle nových světlometů a přepracovaného nárazníku, uvnitř podle velkého displeje multimediálního systému

V interiéru se Opel vypořádal s velkým množstvím tlačítek na palubní desce. Ty nahradil multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou s podporou Apple CarPlay a Android Auto. Na palubě zároveň nechybí systém OnStar, skrze který se můžete jedním kliknutím spojit s asistentem. Zmínit bychom také měli nový tříramenný volant, jinak už ale zůstává všechno při starém - včetně velkého zavazadlového prostoru, který může nabídnout až 1860 litrů.

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Co se týká asistenčních a bezpečnostních systémů, mělo by vás zajímat, že kamera Opel Eye je zase o něco chytřejší. Dokáže vás tedy varovat před hrozící srážkou, zobrazovat vzdálenost od auta před vámi nebo třeba číst dopravní značky. Ve výčtu příplatkové výbavy nechybí například adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích nebo adaptivní podvozek FlexRide. 

Konkrétní pohonné jednotky si zatím Opel nechává pro sebe, ale zároveň tvrdí, že Zafira je jediným vozem svého segmentu, který nabídne pohonné jednotky na benzin, diesel, LPG či CNG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků