Opel Zafira má za sebou facelift, přiblížila se Astře technikou i designem

Po úniku snímků z konfigurátoru vás design modernizovaného Opelu Zafira nejspíš nepřekvapí, ale teď si ho konečně můžete prohlédnout v celé kráse. A k tomu vám samozřejmě můžeme naservírovat i výčet změn, kterých se facelift dotkl. Začít můžeme třeba názvem - Opel z něj vypustil slovíčko Tourer, už je to zkrátka jen Zafira.

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Design se v mnohém inspiroval poslední generací Astry, což zahrnuje přepracovaný nárazník a masku chladiče, která plynule navazuje na nové adaptivní LED světlomety. O poznání decentnější změny se týkají zádě, kde si na první pohled všimnete zejména nové grafiky zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku poznáte modernizovanou Zafiru podle nových světlometů a přepracovaného nárazníku, uvnitř podle velkého displeje multimediálního systému

V interiéru se Opel vypořádal s velkým množstvím tlačítek na palubní desce. Ty nahradil multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou s podporou Apple CarPlay a Android Auto. Na palubě zároveň nechybí systém OnStar, skrze který se můžete jedním kliknutím spojit s asistentem. Zmínit bychom také měli nový tříramenný volant, jinak už ale zůstává všechno při starém - včetně velkého zavazadlového prostoru, který může nabídnout až 1860 litrů.

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Co se týká asistenčních a bezpečnostních systémů, mělo by vás zajímat, že kamera Opel Eye je zase o něco chytřejší. Dokáže vás tedy varovat před hrozící srážkou, zobrazovat vzdálenost od auta před vámi nebo třeba číst dopravní značky. Ve výčtu příplatkové výbavy nechybí například adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích nebo adaptivní podvozek FlexRide. 

Konkrétní pohonné jednotky si zatím Opel nechává pro sebe, ale zároveň tvrdí, že Zafira je jediným vozem svého segmentu, který nabídne pohonné jednotky na benzin, diesel, LPG či CNG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků