Opel Zafira má za sebou facelift, přiblížila se Astře technikou i designem

Po úniku snímků z konfigurátoru vás design modernizovaného Opelu Zafira nejspíš nepřekvapí, ale teď si ho konečně můžete prohlédnout v celé kráse. A k tomu vám samozřejmě můžeme naservírovat i výčet změn, kterých se facelift dotkl. Začít můžeme třeba názvem - Opel z něj vypustil slovíčko Tourer, už je to zkrátka jen Zafira.

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Design se v mnohém inspiroval poslední generací Astry, což zahrnuje přepracovaný nárazník a masku chladiče, která plynule navazuje na nové adaptivní LED světlomety. O poznání decentnější změny se týkají zádě, kde si na první pohled všimnete zejména nové grafiky zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku poznáte modernizovanou Zafiru podle nových světlometů a přepracovaného nárazníku, uvnitř podle velkého displeje multimediálního systému

V interiéru se Opel vypořádal s velkým množstvím tlačítek na palubní desce. Ty nahradil multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou s podporou Apple CarPlay a Android Auto. Na palubě zároveň nechybí systém OnStar, skrze který se můžete jedním kliknutím spojit s asistentem. Zmínit bychom také měli nový tříramenný volant, jinak už ale zůstává všechno při starém - včetně velkého zavazadlového prostoru, který může nabídnout až 1860 litrů.

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Co se týká asistenčních a bezpečnostních systémů, mělo by vás zajímat, že kamera Opel Eye je zase o něco chytřejší. Dokáže vás tedy varovat před hrozící srážkou, zobrazovat vzdálenost od auta před vámi nebo třeba číst dopravní značky. Ve výčtu příplatkové výbavy nechybí například adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích nebo adaptivní podvozek FlexRide. 

Konkrétní pohonné jednotky si zatím Opel nechává pro sebe, ale zároveň tvrdí, že Zafira je jediným vozem svého segmentu, který nabídne pohonné jednotky na benzin, diesel, LPG či CNG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků