Opel Zafira má za sebou facelift, přiblížila se Astře technikou i designem

Po úniku snímků z konfigurátoru vás design modernizovaného Opelu Zafira nejspíš nepřekvapí, ale teď si ho konečně můžete prohlédnout v celé kráse. A k tomu vám samozřejmě můžeme naservírovat i výčet změn, kterých se facelift dotkl. Začít můžeme třeba názvem - Opel z něj vypustil slovíčko Tourer, už je to zkrátka jen Zafira.

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Test Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI: hbitý mikrobus s čerstvým srdcem

Design se v mnohém inspiroval poslední generací Astry, což zahrnuje přepracovaný nárazník a masku chladiče, která plynule navazuje na nové adaptivní LED světlomety. O poznání decentnější změny se týkají zádě, kde si na první pohled všimnete zejména nové grafiky zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku poznáte modernizovanou Zafiru podle nových světlometů a přepracovaného nárazníku, uvnitř podle velkého displeje multimediálního systému

V interiéru se Opel vypořádal s velkým množstvím tlačítek na palubní desce. Ty nahradil multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou s podporou Apple CarPlay a Android Auto. Na palubě zároveň nechybí systém OnStar, skrze který se můžete jedním kliknutím spojit s asistentem. Zmínit bychom také měli nový tříramenný volant, jinak už ale zůstává všechno při starém - včetně velkého zavazadlového prostoru, který může nabídnout až 1860 litrů.

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Test: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI – sňatek z rozumu?

Co se týká asistenčních a bezpečnostních systémů, mělo by vás zajímat, že kamera Opel Eye je zase o něco chytřejší. Dokáže vás tedy varovat před hrozící srážkou, zobrazovat vzdálenost od auta před vámi nebo třeba číst dopravní značky. Ve výčtu příplatkové výbavy nechybí například adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích nebo adaptivní podvozek FlexRide. 

Konkrétní pohonné jednotky si zatím Opel nechává pro sebe, ale zároveň tvrdí, že Zafira je jediným vozem svého segmentu, který nabídne pohonné jednotky na benzin, diesel, LPG či CNG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků