Z Opelu Zafira se stala osobní dodávka. Má až 9 míst a bude i elektrický

bzzz  |  09. 01. 2019 11:00

Lide tahaji 6" mobily a tady najdou 7" infotainment. Digitalni dinosaur je stale dinosaur.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:21

auto ale není televize.
Mně spíše vadí, že ze Zafiry, středního MPV, udělali lepší dodávku.

Odpovědět  |   | 

Pidi Zafira je mrtvá, zapomeň na ní.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 14:45

Velké displeje moc svítí do ksichtu. Měl jsem v autě sedmipalec a ve tmě to šlo přežít. Teď mám větší a při delší cestě po tmě ho musím vypnout.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  09. 01. 2019 14:53

škoda, že ostatní automobilky nepoužívají jednu "fíčuru" ze Saabu, tzv. Night Panel mode. Po stisku tohodle čudla zhaslo veškeré podsvícení a zůstal podsvícený akorát tachometr.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 15:58

Jj, to mě už několikrát v noci napadlo. Velice praktická funkce!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  09. 01. 2019 16:05

Tuhle fíčuru jsem měl v Citroenu C6 - jediné, co zůstalo svítit, byl digitální rychloměr a to bylo vše... byla to luxusní věc...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 01. 2019 20:01

C3/2008, tam to tiež funguje.

Odpovědět  |   | 

Tesla tudle "fíčůru" samozřejmě má

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

A myslím, že funguje rovnou automaticky dle časový zóny.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
stejskli  |  10. 01. 2019 15:09

Citroën to má od začátku 21. století. Nejen C6, ale i C5.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2019 21:07

Smeckove displeje bez moznosti patricneho nastaveni sviti do xychtu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 01. 2019 08:08

Nocny rezim mal aj moj Garmin z roku 2006... Fungoval automaticky pri poklese intenzity svetla.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2019 21:16

Jako oplista se jenom směju. Jinak jsem velmi podobné auto dneska viděl v užitkové verzi s logem Toyota.

Odpovědět  |   | 

Nekecej? Hlavně že to píšou i v tom článku, kterej nečteš hned v prvním odstavci.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2019 20:18

Obchodnú filozofiu Oplu moc nechápem. Volkswagen má hneď 3 MPV-ka, a tie sa predávajú slušne (Sportsvan, Touran, Sharan). Opel mal jedno - Zafiru, a aj to poslal na smetisko dejín.
Jasné, že majiteľom sú teraz Francúzi, ale o tomto kroku hovoril Opel už dávnejšie.
Keby sme to previedli na pomery Volkswagenu, tak je to, ako keby Tourany prestal vyrábať a namiesto toho by Transportera či Caravelle premenoval na Touran Lite... Chaos na kolečkách.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 01. 2019 00:08

PSA jde jasnou cestou. Jako malé MPV pro méně náročné rodiny mají Berlingo a jeho klony Peugeot Partner či Opel Combo. Jako velké MPV mají Peugeot Traveller a jeho klony (SpaceTourer a ted tahle nova Zafira). A ti, co chtějí komfortnější malé MPV, tak stejně spíš budou uživatelé pohodlnějšího Citroenu, než Peugeotu (kdo chce Peugeot, tak chce spíš SUV) či tvrdého Opelu, takže nechávají jenom bývalé Grand Picasso C4 (dnešní Grand C4 SpaceTourer).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro