Z Opelu Zafira se stala osobní dodávka. Má až 9 míst a bude i elektrický

bzzz  |  09. 01. 2019 11:00

Lide tahaji 6" mobily a tady najdou 7" infotainment. Digitalni dinosaur je stale dinosaur.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:21

auto ale není televize.
Mně spíše vadí, že ze Zafiry, středního MPV, udělali lepší dodávku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:40

Pidi Zafira je mrtvá, zapomeň na ní.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 14:45

Velké displeje moc svítí do ksichtu. Měl jsem v autě sedmipalec a ve tmě to šlo přežít. Teď mám větší a při delší cestě po tmě ho musím vypnout.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  09. 01. 2019 14:53

škoda, že ostatní automobilky nepoužívají jednu "fíčuru" ze Saabu, tzv. Night Panel mode. Po stisku tohodle čudla zhaslo veškeré podsvícení a zůstal podsvícený akorát tachometr.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 15:58

Jj, to mě už několikrát v noci napadlo. Velice praktická funkce!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  09. 01. 2019 16:05

Tuhle fíčuru jsem měl v Citroenu C6 - jediné, co zůstalo svítit, byl digitální rychloměr a to bylo vše... byla to luxusní věc...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 01. 2019 20:01

C3/2008, tam to tiež funguje.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:41

Tesla tudle "fíčůru" samozřejmě má

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:46

A myslím, že funguje rovnou automaticky dle časový zóny.

Odpovědět  |   | 
stejskli  |  10. 01. 2019 15:09

Citroën to má od začátku 21. století. Nejen C6, ale i C5.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2019 21:07

Smeckove displeje bez moznosti patricneho nastaveni sviti do xychtu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 01. 2019 08:08

Nocny rezim mal aj moj Garmin z roku 2006... Fungoval automaticky pri poklese intenzity svetla.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2019 21:16

Jako oplista se jenom směju. Jinak jsem velmi podobné auto dneska viděl v užitkové verzi s logem Toyota.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:45

Nekecej? Hlavně že to píšou i v tom článku, kterej nečteš hned v prvním odstavci.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2019 20:18

Obchodnú filozofiu Oplu moc nechápem. Volkswagen má hneď 3 MPV-ka, a tie sa predávajú slušne (Sportsvan, Touran, Sharan). Opel mal jedno - Zafiru, a aj to poslal na smetisko dejín.
Jasné, že majiteľom sú teraz Francúzi, ale o tomto kroku hovoril Opel už dávnejšie.
Keby sme to previedli na pomery Volkswagenu, tak je to, ako keby Tourany prestal vyrábať a namiesto toho by Transportera či Caravelle premenoval na Touran Lite... Chaos na kolečkách.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 01. 2019 00:08

PSA jde jasnou cestou. Jako malé MPV pro méně náročné rodiny mají Berlingo a jeho klony Peugeot Partner či Opel Combo. Jako velké MPV mají Peugeot Traveller a jeho klony (SpaceTourer a ted tahle nova Zafira). A ti, co chtějí komfortnější malé MPV, tak stejně spíš budou uživatelé pohodlnějšího Citroenu, než Peugeotu (kdo chce Peugeot, tak chce spíš SUV) či tvrdého Opelu, takže nechávají jenom bývalé Grand Picasso C4 (dnešní Grand C4 SpaceTourer).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A