Z Opelu Zafira se stala osobní dodávka. Má až 9 míst a bude i elektrický

bzzz  |  09. 01. 2019 11:00

Lide tahaji 6" mobily a tady najdou 7" infotainment. Digitalni dinosaur je stale dinosaur.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:21

auto ale není televize.
Mně spíše vadí, že ze Zafiry, středního MPV, udělali lepší dodávku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:40

Pidi Zafira je mrtvá, zapomeň na ní.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 14:45

Velké displeje moc svítí do ksichtu. Měl jsem v autě sedmipalec a ve tmě to šlo přežít. Teď mám větší a při delší cestě po tmě ho musím vypnout.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  09. 01. 2019 14:53

škoda, že ostatní automobilky nepoužívají jednu "fíčuru" ze Saabu, tzv. Night Panel mode. Po stisku tohodle čudla zhaslo veškeré podsvícení a zůstal podsvícený akorát tachometr.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 15:58

Jj, to mě už několikrát v noci napadlo. Velice praktická funkce!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  09. 01. 2019 16:05

Tuhle fíčuru jsem měl v Citroenu C6 - jediné, co zůstalo svítit, byl digitální rychloměr a to bylo vše... byla to luxusní věc...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 01. 2019 20:01

C3/2008, tam to tiež funguje.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:41

Tesla tudle "fíčůru" samozřejmě má

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:46

A myslím, že funguje rovnou automaticky dle časový zóny.

Odpovědět  |   | 
stejskli  |  10. 01. 2019 15:09

Citroën to má od začátku 21. století. Nejen C6, ale i C5.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2019 21:07

Smeckove displeje bez moznosti patricneho nastaveni sviti do xychtu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 01. 2019 08:08

Nocny rezim mal aj moj Garmin z roku 2006... Fungoval automaticky pri poklese intenzity svetla.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2019 21:16

Jako oplista se jenom směju. Jinak jsem velmi podobné auto dneska viděl v užitkové verzi s logem Toyota.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:45

Nekecej? Hlavně že to píšou i v tom článku, kterej nečteš hned v prvním odstavci.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2019 20:18

Obchodnú filozofiu Oplu moc nechápem. Volkswagen má hneď 3 MPV-ka, a tie sa predávajú slušne (Sportsvan, Touran, Sharan). Opel mal jedno - Zafiru, a aj to poslal na smetisko dejín.
Jasné, že majiteľom sú teraz Francúzi, ale o tomto kroku hovoril Opel už dávnejšie.
Keby sme to previedli na pomery Volkswagenu, tak je to, ako keby Tourany prestal vyrábať a namiesto toho by Transportera či Caravelle premenoval na Touran Lite... Chaos na kolečkách.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 01. 2019 00:08

PSA jde jasnou cestou. Jako malé MPV pro méně náročné rodiny mají Berlingo a jeho klony Peugeot Partner či Opel Combo. Jako velké MPV mají Peugeot Traveller a jeho klony (SpaceTourer a ted tahle nova Zafira). A ti, co chtějí komfortnější malé MPV, tak stejně spíš budou uživatelé pohodlnějšího Citroenu, než Peugeotu (kdo chce Peugeot, tak chce spíš SUV) či tvrdého Opelu, takže nechávají jenom bývalé Grand Picasso C4 (dnešní Grand C4 SpaceTourer).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A