Z Opelu Zafira se stala osobní dodávka. Má až 9 míst a bude i elektrický

bzzz  |  09. 01. 2019 11:00

Lide tahaji 6" mobily a tady najdou 7" infotainment. Digitalni dinosaur je stale dinosaur.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:21

auto ale není televize.
Mně spíše vadí, že ze Zafiry, středního MPV, udělali lepší dodávku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:40

Pidi Zafira je mrtvá, zapomeň na ní.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 14:45

Velké displeje moc svítí do ksichtu. Měl jsem v autě sedmipalec a ve tmě to šlo přežít. Teď mám větší a při delší cestě po tmě ho musím vypnout.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  09. 01. 2019 14:53

škoda, že ostatní automobilky nepoužívají jednu "fíčuru" ze Saabu, tzv. Night Panel mode. Po stisku tohodle čudla zhaslo veškeré podsvícení a zůstal podsvícený akorát tachometr.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 01. 2019 15:58

Jj, to mě už několikrát v noci napadlo. Velice praktická funkce!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  09. 01. 2019 16:05

Tuhle fíčuru jsem měl v Citroenu C6 - jediné, co zůstalo svítit, byl digitální rychloměr a to bylo vše... byla to luxusní věc...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 01. 2019 20:01

C3/2008, tam to tiež funguje.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:41

Tesla tudle "fíčůru" samozřejmě má

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:46

A myslím, že funguje rovnou automaticky dle časový zóny.

Odpovědět  |   | 
stejskli  |  10. 01. 2019 15:09

Citroën to má od začátku 21. století. Nejen C6, ale i C5.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 01. 2019 21:07

Smeckove displeje bez moznosti patricneho nastaveni sviti do xychtu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 01. 2019 08:08

Nocny rezim mal aj moj Garmin z roku 2006... Fungoval automaticky pri poklese intenzity svetla.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2019 21:16

Jako oplista se jenom směju. Jinak jsem velmi podobné auto dneska viděl v užitkové verzi s logem Toyota.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 01. 2019 05:45

Nekecej? Hlavně že to píšou i v tom článku, kterej nečteš hned v prvním odstavci.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2019 20:18

Obchodnú filozofiu Oplu moc nechápem. Volkswagen má hneď 3 MPV-ka, a tie sa predávajú slušne (Sportsvan, Touran, Sharan). Opel mal jedno - Zafiru, a aj to poslal na smetisko dejín.
Jasné, že majiteľom sú teraz Francúzi, ale o tomto kroku hovoril Opel už dávnejšie.
Keby sme to previedli na pomery Volkswagenu, tak je to, ako keby Tourany prestal vyrábať a namiesto toho by Transportera či Caravelle premenoval na Touran Lite... Chaos na kolečkách.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  11. 01. 2019 00:08

PSA jde jasnou cestou. Jako malé MPV pro méně náročné rodiny mají Berlingo a jeho klony Peugeot Partner či Opel Combo. Jako velké MPV mají Peugeot Traveller a jeho klony (SpaceTourer a ted tahle nova Zafira). A ti, co chtějí komfortnější malé MPV, tak stejně spíš budou uživatelé pohodlnějšího Citroenu, než Peugeotu (kdo chce Peugeot, tak chce spíš SUV) či tvrdého Opelu, takže nechávají jenom bývalé Grand Picasso C4 (dnešní Grand C4 SpaceTourer).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 227 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A