Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku. Bude mít novinka úspěch?

30 komentářů

Jakub
17. května • 7:20

Tak já hlavně doufám, že konec MPV nemají v plánu ostatní automobilky. A teď nemluvím o MPV jako hunaj ix20. Mám na mysli skutečně velké jako jako Alhambra/Sharan, nebo Galaxy. Multivan mi přijde už zbytečně velký.

SeaRanger
17. května • 10:15

Maji. Nakonec zbyde uz jen Dacia Lodgy :-)

Peter
22. května • 17:57

Ani tá nie aj s nej má byť malý Crosower

Blatand
16. května • 22:18

Když začneš turistickému salámu říkat uherák, tak to je totéž. Zafira bylo jedno z posledních skutečných MPV. (I když Touran má stejné parametry, ale působí tak nějak menším dojmem). Nová Zafira je prostě dodávka a dodávkou zůstane i kdyby měla 18" elektrony.

NoFear
17. května • 15:55

PSA jen zvolilo špatný název kontinentální Evropu, v GB se tohle auto nazývá Vivaro Life.
BTW: Jak už psal kolega výše, nástupce Zafiry C nebyl plánován ani v éře GM. Navíc prodeje MPV již několik let celoevropsky klesají.

Břetislav Černík
17. května • 1:29

Touran v některých ohledech menším dojmem nejen působí. Litráží je sice větší, ale Zafira je nepřekonatelná v podélném místě na nohy a poměrem užitná hodnota/cena.
S lounge sedačkami na ni nemá ani Superb a s AGR sedačkami se dá jet klidně i 12 hodin a tělo nebolí a mimo dodávek moc aut kde se dají vzadu natáhnout nohy do rovna moc není.
Obávám se, že další takové auto, které je do půl miliónu, jede přes 190km/h, má slušný podvozek a stejné užitné vlastnosti na trhu již nebude.
I když autíčko, co je ještě o 15cm delší aby mělo 2m ložné plochy na spaní, o 20 litrů větší nádrž, stejný nebo větší prostor pro nohy, sedačky obdobné těm AGR od Opelu a mělo do 170 cm výšky by se hodilo.

Roman
16. května • 19:47

Sice Opel ale kastla a vnitřek úplně stejnej jak Pežotek a Citrónek jen znak Opelu a to je skoro u všech polododávek a dodávek jen kterej znak vypadá líp 😃

NoFear
17. května • 16:16

Jistě, ale v případě Opelu je nová maska (podobnou dostane Astra K po FL), uspořádání předních světel a jiná litá kola.

Jan
16. května • 11:24

Sbohem, Zafiro : ). Z výborně ovladatelného auta udělají dodávku. Proč nevymysleli jinou řadu?

mz
16. května • 13:54

Protože tě neposlouchali.

LB
15. května • 19:56

Vypadá to pěkně,ale nechápu konec Zafiry. Podle mě to bylo jedno z nejlepších MPV, jezdilo stejně jako osobák a nesedělo se v tom jak na židli ( Alhambra,Sharan, Galaxy).
Takže R.I.P. Zafira, Vectra, Omega

jaro
15. května • 21:33

Tiez si myslím že Zafira je dobré auto, ale predaje im klesli v r.2018 len na 30 tisíc v EU čo je žalostne málo, to je zákon trhu, neoplatí sa im to vyrábať.

Já první
15. května • 22:36

Zafira už taky má své roky, vždyť je na trhu od 2011, a nebyla tak levná, aby o ni lidi měli s takovým stářím zájem. Bohužel, na nástupci Opel nepracoval ani před převzetím pod PSA, natož teď.

sumi
16. května • 1:21

Opel jde pod frantíky do pekel...B-]
Moc se mi ty předělávky nelíbí..tohle je tragedie už žádné MPV !

Ja prvni
17. května • 6:16

Opel jde pod Frantíky nahoru a ke zisku, zatímco pod GM byl trvale ztrátový a technicky naprosto tragický posledních dvacet let.
Na Zafiru se nevykašlali Francouzi, zařízl ji ještě původní vlastník. A nový model nevyvinete za den. Ani za rok.

RC
15. května • 20:50

od PSA je k mání ještě Grand C4 Spacetourer je to prostorné MPV ve kterém se člověk cítí jako v OA, i když trpí, na rozdíl od Zafiry B kterou jsme měli jako předchozí vozidlo, přeposilovaným řízením a doměkka nalazeným podvozkem. Je s ním hezké svezení. Jen to prostě není na hravé řezání zatáček, ale v tomhle byla Zafira dost vyjímečná. Snad jen Ford Smax je/byl obdobně zábavný. I tomu jsem ale na okreskách ujel, kvůli skoro půltunovému rozdílu v hmotnosti v neprospěch forda.

josephko
15. května • 15:15

Volkswagen predáva s úspechom hneď niekoľko MPV (Sharan, Touran, Sportsvan), a Opel poslal do kytek aj to jediné, čo mu ešte zostalo...
Presne pred 20 rokmi poslal do kytek iné svoje MPV, veľkú Sintru. Tam na to bol ale iný dôvod - katastrofálne výsledky crash testov.

Peter
15. května • 19:11

Sintra byla taky jenom klon.

pacho
15. května • 14:14

Kto sa s tým už previezel, tak určite ocení, že motor má umiestnený nízko, ako OA, z čoho plynie aj nižšie ťažisko a jazdné vlastnosti porovnatelné s OA. Ďalšia výhoda, je výška, kde sa dá bežne voisť do podzemných garáži. A nesporne najväčšia výhoda je spoľahlivá technika včítane úžasnej prevodovky AISin a spoľahlivý rokmi odskúšaný HDi motor. + nemecká precíznosť, takže úspech je zaručený.

ugh
15. května • 20:48

Jediny co me stve je, ze neni moc mista nad hlavou. Nemam afro, spis to myslim z hlediska bezpecnosti, kdyz to otocim na strechu

Já první
15. května • 19:15

Co je na tomhle Opelu německého? Jen ty nálepky na kapotě a víku.

speedfred
15. května • 14:57

V čom bude Opel preciznejší ako jeho klony?

pacho
15. května • 18:11

Poviem pravdu, s tou nemeckou precíznosťou som to myslel ironicky. Odkedy zrušili DAS AUTO, skončila aj nemecká precíznosť a začal tvrdý biznis. PSA, aspoň dokáže dať primeranú hodnotu za peniaze. Opel,s a konečne vyhrabal z červených čísiel.

petr r. (petrumr)
15. května • 15:49

nevíme, asi v ničem, ale tohle je model o záchranu vůbec opla a majitel vynaložený peníze chce nazpátek a PSA se to asi povedlo.

JirkaX
15. května • 13:22

kdyby to byla škoda a stálo by to alepsoň 1,5 mio tak možná..

JirkaX
15. května • 20:45

už táhni

speedfred
15. května • 13:18

Podobnú Zafiru už mám a volá Toyota Proace:-D. Jediný dávajú na to isté auto poriadnu záruku 5 rokov alebo milión km.

Pavel
15. května • 20:03

A jak jsi s tozotou spokojený?

speedfred
15. května • 20:51

Zatial všetko ide ako má.Je to ale ešte tá staršia verzia so 6st automatom ktorý je troška ospalejší na rozjezd (aj keď 180PS) ale keď sa to rozbehne tak už je fajn.Spotreba cca 9L ale je to tá najdlhšia verzia a snáď najvyššia výbava. Pred časom som mal P 508 a všetko mi je dôverne známe vrátane kľúča.
Adaptívny tempomat nebrzdí brzdami ale iba motorom!

petr r. (petrumr)
15. května • 15:45

Co se na PSA za pět roků pokazí? Když auto má x roků záruku, tak musíte jezdit x roků na garančky, ale jinak je to dobrý, sice kdyby to bylo v hybridu, tak by to bylo ještě lepší nebot v bratislavě nám bylo řečeno, že jenom diesel.Kde se to vůbec vyrábí, vnitřek je skoro stejný i ten ovladač na 8 stupnovýho aisina.

Doporučujeme

Články odjinud