Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku. Bude mít novinka úspěch?

speedfred  |  15. 05. 2019 13:18

Podobnú Zafiru už mám a volá Toyota Proace. Jediný dávajú na to isté auto poriadnu záruku 5 rokov alebo milión km.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 05. 2019 15:45

Co se na PSA za pět roků pokazí? Když auto má x roků záruku, tak musíte jezdit x roků na garančky, ale jinak je to dobrý, sice kdyby to bylo v hybridu, tak by to bylo ještě lepší nebot v bratislavě nám bylo řečeno, že jenom diesel.Kde se to vůbec vyrábí, vnitřek je skoro stejný i ten ovladač na 8 stupnovýho aisina.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 05. 2019 20:03

A jak jsi s tozotou spokojený?

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  15. 05. 2019 20:51

Zatial všetko ide ako má.Je to ale ešte tá staršia verzia so 6st automatom ktorý je troška ospalejší na rozjezd (aj keď 180PS) ale keď sa to rozbehne tak už je fajn.Spotreba cca 9L ale je to tá najdlhšia verzia a snáď najvyššia výbava. Pred časom som mal P 508 a všetko mi je dôverne známe vrátane kľúča.
Adaptívny tempomat nebrzdí brzdami ale iba motorom!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  15. 05. 2019 13:22

kdyby to byla škoda a stálo by to alepsoň 1,5 mio tak možná..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  15. 05. 2019 20:45

už táhni

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 05. 2019 14:14

Kto sa s tým už previezel, tak určite ocení, že motor má umiestnený nízko, ako OA, z čoho plynie aj nižšie ťažisko a jazdné vlastnosti porovnatelné s OA. Ďalšia výhoda, je výška, kde sa dá bežne voisť do podzemných garáži. A nesporne najväčšia výhoda je spoľahlivá technika včítane úžasnej prevodovky AISin a spoľahlivý rokmi odskúšaný HDi motor. + nemecká precíznosť, takže úspech je zaručený.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  15. 05. 2019 14:57

V čom bude Opel preciznejší ako jeho klony?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 05. 2019 15:49

nevíme, asi v ničem, ale tohle je model o záchranu vůbec opla a majitel vynaložený peníze chce nazpátek a PSA se to asi povedlo.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 05. 2019 18:11

Poviem pravdu, s tou nemeckou precíznosťou som to myslel ironicky. Odkedy zrušili DAS AUTO, skončila aj nemecká precíznosť a začal tvrdý biznis. PSA, aspoň dokáže dať primeranú hodnotu za peniaze. Opel,s a konečne vyhrabal z červených čísiel.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  15. 05. 2019 19:15

Co je na tomhle Opelu německého? Jen ty nálepky na kapotě a víku.

Odpovědět  |   | 
ugh  |  15. 05. 2019 20:48

Jediny co me stve je, ze neni moc mista nad hlavou. Nemam afro, spis to myslim z hlediska bezpecnosti, kdyz to otocim na strechu

Odpovědět  |   | 
josephko  |  15. 05. 2019 15:15

Volkswagen predáva s úspechom hneď niekoľko MPV (Sharan, Touran, Sportsvan), a Opel poslal do kytek aj to jediné, čo mu ešte zostalo...
Presne pred 20 rokmi poslal do kytek iné svoje MPV, veľkú Sintru. Tam na to bol ale iný dôvod - katastrofálne výsledky crash testov.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 05. 2019 19:11

Sintra byla taky jenom klon.

Odpovědět  |   | 
LB  |  15. 05. 2019 19:56

Vypadá to pěkně,ale nechápu konec Zafiry. Podle mě to bylo jedno z nejlepších MPV, jezdilo stejně jako osobák a nesedělo se v tom jak na židli ( Alhambra,Sharan, Galaxy).
Takže R.I.P. Zafira, Vectra, Omega

Odpovědět  |   | 
RC  |  15. 05. 2019 20:50

od PSA je k mání ještě Grand C4 Spacetourer je to prostorné MPV ve kterém se člověk cítí jako v OA, i když trpí, na rozdíl od Zafiry B kterou jsme měli jako předchozí vozidlo, přeposilovaným řízením a doměkka nalazeným podvozkem. Je s ním hezké svezení. Jen to prostě není na hravé řezání zatáček, ale v tomhle byla Zafira dost vyjímečná. Snad jen Ford Smax je/byl obdobně zábavný. I tomu jsem ale na okreskách ujel, kvůli skoro půltunovému rozdílu v hmotnosti v neprospěch forda.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  15. 05. 2019 21:33

Tiez si myslím že Zafira je dobré auto, ale predaje im klesli v r.2018 len na 30 tisíc v EU čo je žalostne málo, to je zákon trhu, neoplatí sa im to vyrábať.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  15. 05. 2019 22:36

Zafira už taky má své roky, vždyť je na trhu od 2011, a nebyla tak levná, aby o ni lidi měli s takovým stářím zájem. Bohužel, na nástupci Opel nepracoval ani před převzetím pod PSA, natož teď.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  16. 05. 2019 01:21

Opel jde pod frantíky do pekel...
Moc se mi ty předělávky nelíbí..tohle je tragedie už žádné MPV !

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  17. 05. 2019 06:16

Opel jde pod Frantíky nahoru a ke zisku, zatímco pod GM byl trvale ztrátový a technicky naprosto tragický posledních dvacet let.
Na Zafiru se nevykašlali Francouzi, zařízl ji ještě původní vlastník. A nový model nevyvinete za den. Ani za rok.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  16. 05. 2019 11:24

Sbohem, Zafiro : ). Z výborně ovladatelného auta udělají dodávku. Proč nevymysleli jinou řadu?

Odpovědět  |   | 
mz  |  16. 05. 2019 13:54

Protože tě neposlouchali.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 05. 2019 19:47

Sice Opel ale kastla a vnitřek úplně stejnej jak Pežotek a Citrónek jen znak Opelu a to je skoro u všech polododávek a dodávek jen kterej znak vypadá líp 😃

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  17. 05. 2019 16:16

Jistě, ale v případě Opelu je nová maska (podobnou dostane Astra K po FL), uspořádání předních světel a jiná litá kola.

Odpovědět  |   | 
Blatand  |  16. 05. 2019 22:18

Když začneš turistickému salámu říkat uherák, tak to je totéž. Zafira bylo jedno z posledních skutečných MPV. (I když Touran má stejné parametry, ale působí tak nějak menším dojmem). Nová Zafira je prostě dodávka a dodávkou zůstane i kdyby měla 18" elektrony.

Odpovědět  |   | 
Břetislav Černík  |  17. 05. 2019 01:29

Touran v některých ohledech menším dojmem nejen působí. Litráží je sice větší, ale Zafira je nepřekonatelná v podélném místě na nohy a poměrem užitná hodnota/cena.
S lounge sedačkami na ni nemá ani Superb a s AGR sedačkami se dá jet klidně i 12 hodin a tělo nebolí a mimo dodávek moc aut kde se dají vzadu natáhnout nohy do rovna moc není.
Obávám se, že další takové auto, které je do půl miliónu, jede přes 190km/h, má slušný podvozek a stejné užitné vlastnosti na trhu již nebude.
I když autíčko, co je ještě o 15cm delší aby mělo 2m ložné plochy na spaní, o 20 litrů větší nádrž, stejný nebo větší prostor pro nohy, sedačky obdobné těm AGR od Opelu a mělo do 170 cm výšky by se hodilo.

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  17. 05. 2019 15:55

PSA jen zvolilo špatný název kontinentální Evropu, v GB se tohle auto nazývá Vivaro Life.
BTW: Jak už psal kolega výše, nástupce Zafiry C nebyl plánován ani v éře GM. Navíc prodeje MPV již několik let celoevropsky klesají.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  17. 05. 2019 07:20

Tak já hlavně doufám, že konec MPV nemají v plánu ostatní automobilky. A teď nemluvím o MPV jako hunaj ix20. Mám na mysli skutečně velké jako jako Alhambra/Sharan, nebo Galaxy. Multivan mi přijde už zbytečně velký.

Odpovědět  |   | 
SeaRanger  |  17. 05. 2019 10:15

Maji. Nakonec zbyde uz jen Dacia Lodgy

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 05. 2019 17:57

Ani tá nie aj s nej má byť malý Crosower

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A