Opel Zafira-e Life (100 kW) v dlouhodobém testu: K nabíječce raději sprintem! I dojezd 300 km stačí

18 komentářů

mmichalll
17. listopadu • 9:05

Kokos tyto eletromaniaci tu pisu ine kraviny
Urazaju
Ponizuju
...
A nevedia pocitat.
Dobijanie elektrosrotu je uz skoro v celej eu drahsie ako tankovanie
A to na elektrinu su len normalne dane!!!Ked bude sadzba dane na elektrinu ako na benzin/naftu tak nech ju platia LEN a LEN majitelia elektromobilov a nie vsetci !!!!
Lenze to neprejde tak kvoli k*k*t*m budeme platit vsetci

Rozerval Parkund
16. listopadu • 5:29

Opět v nadpisu článku kolik má
"dojezd" Je to nějaká novinàřská masturbace?
Proč neuvádíte i dojezd u benzínů s mrzáckou nádrží a spotřebou 8 L ???
Je to celkem škoda ať si lidi udělají obrázek, jak často jsou u drahých čerpaček!V každém městě je dnes po 30 km několik DC rychlonabíječek. Stačí mít apku v mobilu a přesně majiteli řekne kde ji najde. 12 minut protáhne lachtana koupí si kafe a frčí dál. Je absolutní nesmysl mít v EV zbytečně velkou drahou těžkou baterii. (vysoká spotřeba, váha vozu, horší akcelerace, vyšší pořiz. cena.
Mám dojezd 250 a ideál. Na cmrndačky práce obchody 1x týdně dobíju plnou. Na cestě si po 100 km někde dobíju při cestě a frčím dál

Q
16. listopadu • 6:03

Na jednu stranu máte pravdu. Logicky vzato je lepší, když má elektromobily menší a lehčí baterku a jezdí "okolo komína".
Problém však je, že tato Zafira míří do revíru Multivanů, kde typický zákazník toto auto nemá k pátečním nákupům v Kauflandu, ale žije aktivním stylem života a často jezdí velké dálky, včetně dálnic. 200 km reálný dojezd po dálnici, který se v zimě ještě sníží, toto auto diskvalifikuje. Za rok a půl byly zaregistrovány 3 (slovy tři) elektrické Zafiry a to včetně tohoto testovacího auta. Naopak žně maji prodejci Toyoty, která toto auto pod názvem Proace nabízí s klasickým pohonem.

LOL
16. listopadu • 8:02

No jo, to ale elektrický panic, který se dálnice bojí, nikdy nepochopí. Raději počítá korunky kolik ušetřil. :-D

Rozerval Parkund
16. listopadu • 12:00

Hele ty vykuřbuřte. Já jezdím s EV i Rakousko, Maďarsko, Slovensko a celou ČR. Vždy i po dálnici. Denní trasy i 500 km. Na autě už mám desítky tisíc. Co máš dalšího v tvé hlavě plné hoven? Kolik jsi ty najezdil v elektrickém autě?

LOL
16. listopadu • 17:29

"i 500km" :-D :-D
V elektrických autech jsem najel vyšší stovky kilometrů (nepočítám hybridy, tam to jsou tisíce) a tak nějak nemám důvod a ani zájem chtít auto na baterky. Je to strašlivý vopruz, nechci to ani zadarmo, natož to ještě platit.Mě stojí 100km cca 500Kč (nepočítám, že za auto při prodeji něco utržím). U tebe si tipnu, že reálná cena za 100km bude okolo 800-1000Kč (cenu elektřiny jsem rovnou zanedbal). To je tak, když vy električtí panicové neumíte pořádně počítat a ani spočítat TCO.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rejpal
16. listopadu • 23:50

Tak to je jasné.
Při ceně 46000 a spotřebě 2l/100 km to vychází celkem přesně.
Akorát by bylo možná pro všechny lepší, pokud byste se s tím vozítkem moc na dálnici neukazoval.

jozka
18. listopadu • 10:03

Ojetina za cca ctvrtmega, spotreba neco pod sedm, kupni cena rozpocitana do osmi let (nepocitam s prodejem), najezd za sest let neco pres 100tk. 5,60 za kilometr se vsim vsudy (porizeni, PHM, opravy, STK, povinne + havarijko, pneu... nezapisuju si snad jen smes do ostrikovacu a parkovaci listky).S autem ve vami naznacene cenove relaci jsem po trech letech byl neco pod tremi korunami, pravda, je to necelych dvacet let zpet.

LOL
17. listopadu • 7:14

Ajé, tady někdo neumí počítat! :-D

Rozerval Parkund
16. listopadu • 5:43

Mimochodem to 1xtýdně dobíjím tak z
Cca z 35% do 100. Jinak do prázdné bych jezdil další 4 dny do zaměstnání.

Jig
15. listopadu • 22:06

Skoro 1.8m ... To se bude prodávat samo :) ... Btw. Porsche macan v základu začíná níže

Rozerval Parkund
16. listopadu • 5:36

Tak hlavně, že trapný předražený Kodiaq stojí i 1,4mil. Nebo VW Buzík a Transportér je za 500 tis 😄😄😄

Tom
16. listopadu • 10:59

Za 1,4 mio to nebude zaklad.

LOL
15. listopadu • 15:02

330km dojezd mi to hlásí, když mám ukazatel tanku na poslední čtvrtce stupnice před nulou a předtím jsem najel poctivých 700km. :-D :-D

Rozerval Parkund
16. listopadu • 5:49

Fakt nepotřebuji dojezd 1000 km. Je to debilita a komoušské uvažování.Jezdit se sudem hořlaviny nebo zbytečnou obří baterií

Rozerval Parkund
16. listopadu • 5:45

Proč lžeš? 😄😄😄
A kolik tě stojí 100 km ? Servis? Oleje AD Blue na 100 km?Mě stojí u EV 42 Kč vč DPH.

LOL
16. listopadu • 8:00

Hle, elektrický panic! :-)
Jen se neboj, budeš platit víc za míň. Zdanění elektrodebility se už chystá.

Rozerval Parkund
16. listopadu • 11:55

Hele ty anální slídile. Já za elektřinu, kterou si u svého dodavatele kupuji poctivě platím . A platím z něj DPH.

Doporučujeme

Články odjinud