Opel Zafira: 500 000 vyrobených automobilů

Koncem června sjel z výrobní linky závodu v Bochumi už půlmiliontý Opel Zafira.
Opel Zafira: 500 000 vyrobených automobilů
Tento kompaktní, velkoprostorový model sklízí od svého uvedení na trh v roce 1999 mimořádné úspěchy na trzích celé Evropy. Zafira se stala prodejní „jedničkou“ své kategorie v Německu, Rakousku, Dánsku, Finsku, Norsku, Polsku, Nizozemsku, Švýcarsku i v České republice.

V současné době je Zafira nejpopulárnějším sedmimístným vozem Evropy a těší se vysoké oblibě i v dalších částech světa – v srpnu loňského roku se např. rozběhla výroba Zafir v thajském Rayongu, odkud míří Zafiry na trhy východní a jižní Asie. Koncepce thajského závodu je prakticky shodná jako v případě vysoce produktivního závodu automobilky Opel v německém Eisenachu a používané vyspělé technologie zaručují plně srovnatelnou vysokou kvalitu produkce.

Díky promyšlenému interiéru stanovila Zafira zcela novou laťku flexibility celému segmentu velkoprostorových vozů této kategorie. Sofistikovaný systém ukotvení sedadel FLEX7 umožňuje snadno změnit Zafiru ze sedmimístného cestovního vozu na dvoumístnou dodávku se skříní pro náklad o objemu až 1700 litrů. Celá proměna trvá jen několik málo sekund a není při tom nutné vyjímat žádné sedadlo z vozu ven.

Podle průzkumů marketingových specialistů automobilky Opel asi dva ze tří majitelů Zafiry dosud vlastnili automobil jiné značky. Plných 72 procent zákazníků tvoří mladé rodiny.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků