Opel Zafira 2,2 DTI Elegance: pohodlí na dálku (zkušenosti)

17 komentářů

dalo
29. září • 21:56

kazdy chvali zafiru.ja by som chcel vediet preco moji znami nadavaju na nu kazdy nadava ze diesel neni dobry ale co ma najviac zaujima spotreba co som cital je to pri plnom zatazeni auta alebo je to viac

Jiří
4. října • 9:30

Koupil jsem si Zafku 2,2 starší letos v srpnu a ihned jsem s ní zamířil do Chorvatska. Mírně řečeno, byl jsem uchvácen. Možná je to tím přechodem z Felicie. Ale spotřeba tam a zpět plně naloženého auta byla 5,6 litru. No brachu, úplná spokojenost.

cabesa
25. července • 8:00

tak toto auto si kupim

Tibor
11. května • 18:34

:-(

Jan Mach
7. listopadu • 15:10

 Bezva test, jel jsem s půjčenou Zafirou do Berlína a zpět, ale už začínám šetřit.

coolio
29. října • 20:23

Taky jsem ji měl půjčenou na dovolenou, na to jakou to má váhu a velikost je to super auto, naložený auto se čtyřma lidma jede 170 km/h bez problému. A je z toho líp vidět, nenaklání se jak jsem se bál, akorát se s tím blbě vyjíždí ze zaparkované řady, příd se fakt jenom odhaduje. A za boha jsem nepřišel na to jak se vyndavají sedadla třetí řady. Ale zato druhá řada je posuvná, což se hodí.

učitelas
4. dubna • 10:29

nevyndavají se zasouvají se do podlahy!!!!!

petr
13. listopadu • 22:45

Potreboval bych znat celkovou vysku a delku pri otevrenych patych dveri

Miloš Hernych
30. října • 8:10

Proč vyndávat sedadla třetí řady? Složená přece tvoří podlahu zavazadlového prostoru a jejich vyndáním bych získal jen několik málo litříků.

Coolio
1. listopadu • 13:24

No jenom jsem to chtěl zkusit, jak to vypadá. Ale prostě prostřední kloub nešel uvolnit, ani dopředu ani dozadu. Jinak ale ty litříky by se hodily.

Funny
30. října • 0:04

2,2 DTI? Hmm, no to je úctyhodné. Naložený Sharan 1,9 TDI jede 190 a nemusí se to dávat světu na odiv. Holt Opel je Opel.

Coolio
1. listopadu • 13:09

Já jsem se tím taky nechtěl vytahovat. Ale do té doby jsem měl z dieselových motorů zkušenost jen Escortem, který je úplně o něčem jiném. Je r.v. 1997 a i když je to menší auto, jezdí o poznání pomaleji a líněji. I když třeba dnes Ford už má lepší motory. Ale to přesednutí zkrátka bylo znát...

Miloš Hernych
30. října • 8:21

Rychlostní "rekordy" jsem schválně neuváděl, protože vždy zcela zbytečně vyvolávají vášně a jedná se o velmi subjektivní záležitost - v "domácích" podmínkách nezískáte věrohodné výsledky, jedině, že byste si pronajal letiště...
Každopádně Vás mohu ujistit, že 190km/h (s GPS v ruce, tachometry nepovažuji za relevantní zdroj informace...) ještě není konečná rychlost ani pro Zafiru 2.2DTI.
Nejezdím však závody závodním autem, takže kladu důraz na poněkud jiné parametry...

Funny
31. října • 11:28

Souhlas, to nebyla kritika článku ale glosa k příspěvku

Petr K.
23. října • 13:34

Před chvkou jsem měl výhrady k recenzi nejmenového autora (test fordu fiesta), ale tohle mi zvedlo náladu - super - jen tak dál....

Zřejmě to bude tím, že se nedostatek redaktorů ja tak citelný, že musí psát i takoví zoufalci jak je žemlička či (RR) "renomovaný redaktor" dolejš... Je trapný, že člověk který očividně do novinářské branže nepatří udělá o 300% lepší test než lidi který si o sobě myslej že jsou mistří světa...

PetrK

LK
22. října • 12:58

Vidis, Milosi, zrovna jsem si rikal, ze z Tebe vytahnu, jak jsi s tou Zirafou spokojen, a nasel jsem rovnou clanek. Tomu rikam intuice. Je ctivej, libil se mi. Mas jeste Citrouse?

Pierre
21. října • 17:37

Musím pochválit, opravdu zajímavá recenze. Máte jedničku

Doporučujeme

Články odjinud