Opel Zafira 2,2 DTI Elegance: pohodlí na dálku (zkušenosti)

Pierre  |  21. 10. 2002 17:37

Musím pochválit, opravdu zajímavá recenze. Máte jedničku

Odpovědět  |   | 
LK  |  22. 10. 2002 12:58

Vidis, Milosi, zrovna jsem si rikal, ze z Tebe vytahnu, jak jsi s tou Zirafou spokojen, a nasel jsem rovnou clanek. Tomu rikam intuice. Je ctivej, libil se mi. Mas jeste Citrouse?

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  23. 10. 2002 13:34

Před chvkou jsem měl výhrady k recenzi nejmenového autora (test fordu fiesta), ale tohle mi zvedlo náladu - super - jen tak dál....

Zřejmě to bude tím, že se nedostatek redaktorů ja tak citelný, že musí psát i takoví zoufalci jak je žemlička či (RR) "renomovaný redaktor" dolejš... Je trapný, že člověk který očividně do novinářské branže nepatří udělá o 300% lepší test než lidi který si o sobě myslej že jsou mistří světa...

PetrK

Odpovědět  |   | 
coolio  |  29. 10. 2002 20:23

Taky jsem ji měl půjčenou na dovolenou, na to jakou to má váhu a velikost je to super auto, naložený auto se čtyřma lidma jede 170 km/h bez problému. A je z toho líp vidět, nenaklání se jak jsem se bál, akorát se s tím blbě vyjíždí ze zaparkované řady, příd se fakt jenom odhaduje. A za boha jsem nepřišel na to jak se vyndavají sedadla třetí řady. Ale zato druhá řada je posuvná, což se hodí.

Odpovědět  |   | 
Funny  |  30. 10. 2002 00:04

2,2 DTI? Hmm, no to je úctyhodné. Naložený Sharan 1,9 TDI jede 190 a nemusí se to dávat světu na odiv. Holt Opel je Opel.

Odpovědět  |   | 
Miloš Hernych  |  30. 10. 2002 08:21

Rychlostní "rekordy" jsem schválně neuváděl, protože vždy zcela zbytečně vyvolávají vášně a jedná se o velmi subjektivní záležitost - v "domácích" podmínkách nezískáte věrohodné výsledky, jedině, že byste si pronajal letiště...
Každopádně Vás mohu ujistit, že 190km/h (s GPS v ruce, tachometry nepovažuji za relevantní zdroj informace...) ještě není konečná rychlost ani pro Zafiru 2.2DTI.
Nejezdím však závody závodním autem, takže kladu důraz na poněkud jiné parametry...

Odpovědět  |   | 
Funny  |  31. 10. 2002 11:28

Souhlas, to nebyla kritika článku ale glosa k příspěvku

Odpovědět  |   | 
Coolio  |  01. 11. 2002 13:09

Já jsem se tím taky nechtěl vytahovat. Ale do té doby jsem měl z dieselových motorů zkušenost jen Escortem, který je úplně o něčem jiném. Je r.v. 1997 a i když je to menší auto, jezdí o poznání pomaleji a líněji. I když třeba dnes Ford už má lepší motory. Ale to přesednutí zkrátka bylo znát...

Odpovědět  |   | 
Miloš Hernych  |  30. 10. 2002 08:10

Proč vyndávat sedadla třetí řady? Složená přece tvoří podlahu zavazadlového prostoru a jejich vyndáním bych získal jen několik málo litříků.

Odpovědět  |   | 
Coolio  |  01. 11. 2002 13:24

No jenom jsem to chtěl zkusit, jak to vypadá. Ale prostě prostřední kloub nešel uvolnit, ani dopředu ani dozadu. Jinak ale ty litříky by se hodily.

Odpovědět  |   | 
učitelas  |  04. 04. 2006 10:29

nevyndavají se zasouvají se do podlahy!!!!!

Odpovědět  |   | 
petr  |  13. 11. 2006 22:45

Potreboval bych znat celkovou vysku a delku pri otevrenych patych dveri

Odpovědět  |   | 
Jan Mach  |  07. 11. 2004 15:10

 Bezva test, jel jsem s půjčenou Zafirou do Berlína a zpět, ale už začínám šetřit.

Odpovědět  |   | 
Tibor  |  11. 05. 2007 18:34

Odpovědět  |   | 
cabesa  |  25. 07. 2007 08:00

tak toto auto si kupim

Odpovědět  |   | 
dalo  |  29. 09. 2007 21:56

kazdy chvali zafiru.ja by som chcel vediet preco moji znami nadavaju na nu kazdy nadava ze diesel neni dobry ale co ma najviac zaujima spotreba co som cital je to pri plnom zatazeni auta alebo je to viac

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  04. 10. 2007 09:30

Koupil jsem si Zafku 2,2 starší letos v srpnu a ihned jsem s ní zamířil do Chorvatska. Mírně řečeno, byl jsem uchvácen. Možná je to tím přechodem z Felicie. Ale spotřeba tam a zpět plně naloženého auta byla 5,6 litru. No brachu, úplná spokojenost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A