Opel začal s odtajňováním svých nových SUV. Zatím ukázal střechy a kapoty

Opel příští rok vsadí na zákazníky, kteří nemají tak úplně hluboko do kapsy. Připravuje pro ně novou isingnii a dvě suv, která jsou větší než malá...
Opel začal s odtajňováním svých nových SUV. Zatím ukázal střechy a kapoty

Zatím na slovo skoupá je automobilka Opel ohledně svých dvou chystaných SUV. Jisté je jen to, že obě se dostanou na trh během příštího roku.

Odtajněna byla také už jejich jména. Menší ponese označení Crossland X, větší Grandland X. Písmeno X za slovním označením upozorňuje na možnost montáže pohonu všech kol, což už ani ve třídě SUV není tak úplně samozřejmé.

Na krátkém videu, které automobilka zveřejnila, se prezentují obě novinky z leteckého pohledu. Není tedy vidět nic jiného než střecha a přední kapota.

Zatím se nám nepodařilo zjistit, zda největší z řady Mokka X, Crossland X a Grandland X bude schopen převézt také sedmičlennou posádku. Možná značka s bleskem ve znaku tuto roli přenechá pouze MPV Zafira.

   

bazar

Opel Zafira Tourer 2
Rok výroby: 2012
Stav: 66 300 km
Cena: 356 000 Kč
Opel Meriva 1,7
Rok výroby: 2003
Stav: 154 711 km
Cena: 64 000 Kč
Opel Zafira 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 204 223 km
Cena: 93 000 Kč
Opel Zafira 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 215 883 km
Cena: 120 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 160 077 km
Cena: 69 000 Kč
Opel Corsa 1
Rok výroby: 2001
Stav: 118 218 km
Cena: 40 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků