Opel vyhlásil cenovou ofenzívu

Poslední novinka od českého zástupce automobilky Opel je obzvláště příjemná pro zájemce o Opel Agila, v nabídce totiž je již za zajímavých 229 900 korun.
Opel vyhlásil  cenovou ofenzívu

K cenám ještě jedna malá poznámka; model Agila Van je možné v případě, že jste podnikatelé, pořídit i bez daně z přidaného hodnoty. To znamená, že cena klesne na 199 900 korun.

Co nabízí Opel Agila

Agila je vůbec prvním mikrovan, který se zrodil v dílnách evropské automobilky, i když nezapře svou příbuznost k Suzuki a představuje nejmenší nejlevnější Opel na automobilovém trhu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod její přední kapotou můžeme mít jeden ze dvou zážehových motorů. První má objem 1,0 litru a výkonu 43 kW/58 k a druhý 1,2 l a 55 kW/75 k. Obě pohonné jednotky patří do rodiny Ecotec se čtyřventilovou technikou a plní emisní limity normy Euro IV, které vstoupí v platnost teprve v roce 2005.

Vnější design Agily ji okamžitě - zejména díky charakteristické kapotě motoru a mřížce chladiče - zařazuje do modelové rodiny automobilky Opel. Velké světlomety naznačují její přátelský a vstřícný charakter. Na své nevelké vnější rozměry (3,5 x 1,62 x 1,66 m) nabízí Agila čtyři plnohodnotná místa pro dospělé cestující. K lepší využitelnosti zavazadlového prostu pomáhají zadní dělená opěradla, která je možné překlopit, takže vznikne rovná plocha.

Zavazadlový prostor nabízí v základním tvaru 240 litru a při překlopení zadních sedal 1250 litrů. Ve svém interiéru nabízí Agila celou řadu odkládacích míst pro uložení nejrůznějších drobností - řidič i pasažéři mají k dispozici odkládací schránky a poličky v palubní desce, kapsy ve všech dveřích, pod sedadlem spolujezdce je malá zásuvka, nechybějí držáky na šálky s nápoji ani síťové kapsy na mapy na zadní straně předních opěradel. Zřetelným rysem funkčního interiéru Agily je kvalita použitých materiálů.

Díky vyššímu posezu a velké prosklené ploše mají všichni cestující dobrý výhled ven, těm zadním k tomu přispívá také „schodovité“ uspořádání sedadel. Ve výbavě modelu Agila Prima 1.0 najdeme například:

    • Airbag na místě řidiče - velkoobjemový
    • Brzdy s posilovačem - dvouokruhové
    • Dělené opěradlo zadního sedadla (50/50)
    • Elektrické nastavení sklonu světlometů
    • Imobilizér
    • Mlhové světlo - zadní
    • Osvětlení zavazadlového prostoru
    • Přední a zadní opěrky hlavy
    • Samonavíjecí bezpečnostní pásy s napínači, výškově nastavitelné - přední
    • Zvuková kontrola vypnutí světlometů
    • Sada pro instalaci rádia včetně 2 reproduktorů
    • Ocelové ráfky 4 1/2 J x 14 ve stříbrné barvě
    • Plnohodnotné rezervní kolo
    Přidat příspěvek

    Nejnovější komentáře

    TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

    Volvo XC40 D4 AWD

    Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

    včera | Jan Mička | 2 příspěvky
    TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

    Škoda Fabia edition R5

    Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

    15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
    Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

    Mazda MX-5 RF (minitest)

    Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

    12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků