Opel Vivaro

Včera jsme Vás již informovali o společném projektu Renaultu a Opelu na poli užitkových vozidel. Nový Trafic i Vivaro budou představeny ve Frankfurtu nad Mohanem. Každá automobilka představí svoji verzi nového skříňového modelu…
Opel Vivaro
Včera jsme Vás již informovali o společném projektu Renaultu a Opelu na poli užitkových vozidel. Nový Trafic i Vivaro budou představeny ve Frankfurtu nad Mohanem. Každá automobilka představí svoji verzi nového skříňového modelu střední kategorie, který je výsledkem spolupráce designerů a konstruktérů obou firem.

Atraktivně tvarovaný Opel Vivaro se na trhu objeví v roce 2001, a to jako tradiční skříňová dodávka i ve verzích kombi a minibus. Zákazník si bude moci vybrat ze dvou délek rozvoru (3098 a 3498 mm), nejvyšší užitečná hmotnost bude činit asi 1200 kg, objem prostoru pro náklad až 6 metrů krychlových. O pohon předních kol se bude starat bud' vyspělý tnrbodiesel 0 objemu 1,9 1 a výkonu 59 kW/80 k, vybavený technikou vstřikování "common rail", nebo šestnáctiventilový zážehový motor 2.0 16V o výkonu 88 kW/120 k.

Nový model Vivaro míří do segmentu automobilového trhu, jehož objem prodejů během posledních čtyř let vzrostl na více než 500 000 vozu ročně. V roce 1999 činil podíl užitkových dodávek střední kategorie (do 2,8 tuny celkové hmotnosti) na celkovém evropském automobilovém trhu asi 2,7 %. Počet nových registrací užitkových vozu v Evropě dosáhl v loňském roce hodnoty 2,5 milionu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků