Opel Vivaro VPC, dodávka téměř na okruhy

13 komentářů

Mirda
28. října • 20:22

Konecne nekdo zjistil, ze ridici dodavek jezdi povetsinou jako hovada (omluva te slusne mensine) a dal jim k tomu odpovidajici naradi. Odted budou dodavky nejrychlejisimi vozy na D1.

Speedy
28. října • 1:56

hm preco mam taky dojem ze autor ma octaviu f tedeicku s cervenym dee a i f plnej palbe a f kozenke a hustym cip tuningom ktori mu pridava 7000 klokanov

Zdenek Dostal
28. října • 10:27

Protoze to nemas uplne srovnany

HrdinaJan
28. října • 12:00

Opet serioni newska. Divim se sam sobe, ze se mi to porad chce komentovat. :)Je autorevue seriozni server o autech nebo neco na zpusob bulvaru?
Dekuji za odpoved redakce, jen abych si to srovnal v hlave a eventuelne neprudil tam kde nemam. Dekuji.:-/

Pavel Janda
28. října • 13:12

Rozlisujme prosim dve veci - obsah a formu. Zprava je co do obsahu pochopitelne zcela seriosni, Opel takovy vuz skutecne stvoril. To po mem soudu rozlisuje seriosni a neseriosni zpravu - je-li pravdiva a nebo nikoli.Druhou veci je, jakym zpusobem je informace podana. V zasade vidim tri moznosti:
1) Cista informace - muzeme napsat: Opel nabidne novou verzi sve dodavky... Pod jeji kapotou se bude skryvat... Diky tomu vuz zrychli... Zavazadlovy prostor bude pritom stale X litru... Tecka. To pochopitelne delat muzeme a umime, ale nedelame a delat nechceme, povazujeme to za nudne a tuctove.
2) Cista informace doplnena o nejaky soud - Tedy to co vyse s vetou v zaveru, ze tento vuz povazujeme za excelentni kombinaci uzitnych vlastnosti a jizdnich schopnosti, nebo, jak by tomu bylo v tomto pripade, ze je to spise usmevny nesmysl snazici se dat dohromady vlastnosti vyzadujici zcela protichudne naladeni apod.
3) Mix vyse zmineneho, tedy informace prolozena jakymsi nazorem na vec, prezentovanym predevsim formou, jakou je informace predavana. To je i pripad tohoto clanku, nadjete v nem informace, ktere by v nem byly v pripade prezentace formou 1) i nazor, ktery by byl pritomen v pripade prezentace formou 2) a pritom to vypada uplne jinak, clanek neni jen nudnym sdelenim informace, ale formou prezentace davame najevo, co si o veci myslime. Jiste, je to forma lehci a muze ve Vas vyvolavat dojem, ktery jste nam sdelil, ale je to proste nas styl, kterym nektere zalezitosti publikujeme uz roky (jiste se shodneme, ze to je spise narazova zalezitost, vetisna clanku si ponechava vaznejsi tvar). Nemyslim si, ze bychom zde meli vest diskusi na tema seriosni/neseriosni, protoze informace je minena zcela vazne. To ze Vam nevyhovuje forma, jakou Vam ji sdelujeme, me pochopitelne mrzi a byl bych rad, kdyby tomu bylo naopak, ale kdybychom zvolili formu jinou, ktera by Vas uspokojila, jiste by se nasli dalsi, kterym by vyhovovalo zase neco jineho. Zvolili jsme tuto cestu, AutoRevue je dnes zkratka takove. Tuto formu ovsem nepovazuji ji za bulvarni, ale jen lidskou...

HrdinaJan
28. října • 13:51

Podle meho nazoru je tento zpusob publikovani sobe valstni jen pro pana Radka Ondrasika. To ze to pise jak to pise je jen jeho vec a vec redakce. Narazky na upravy dieselovych motoru do seriozni zpravy podle meho nepatri.Nicmene si velice vazim Vasi reakce a vlatne s Vami i docela souhlasim. To co jste napsal beru na vedomi a prizpusobim se tomu. Nakonec chapu ze nic neni jen bile nebo cerne, takze nemuzu na jednom serveru najit vse podle sveho.Autorevue je ale nadale serverem ktery budu navstevovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hen
28. října • 21:10

Nuz ja som sa osobne celkom pobavil.. krute rychly prevoz tovaru ma osobne dostal. Rovnako "adekvatny" vykon motoru k exterierovemu tuningu (tuzingu- ale to je subjektivna vec u kazdej upravy) ma vzdy fascinoval.. Co len vedie ludi napraskat tonu plastu na auto, ktore vzhladom uz k jeho povodnej vahe malo pomerne slaby motor? Neviem. V kazdom pripade mam rad humor, aj ked je pravda, ze ked je za kazdu cenu, tak to trocha devalvuje clanok, no tentoraz si myslim, ze je velmi zabavny..

Radek Ondrášík
28. října • 19:55

K té první větě - ono to bude zřemě i tím, že nikdo jiný pro AR na full time nepracuje a díky tomu, jak píšu si mne p.Janda vybral před léty do týmu.A i když jsme toto spolu probírali již několikrát a vždy jsem ti odpověděl v duchu p.Jandy, jsem rád, že tu budeš chodit i nadále ;-)

trabant
28. října • 14:13

Bravooo (nie Fiat!!!)

Tomas
28. října • 12:34

I serioznosti obcas neskodi, kdyz je prolozena vtipnym textem. Pripomina to ze clanky pisou lide s emocemi, ne jenom roboti, kteri jedou podle predem danych pravidel.

milda
28. října • 8:25

Bože ty ses kkt :)

milda
28. října • 8:27

to bylo smaozřejmě na toho rychlíka

Re5pect
28. října • 3:03

Vies co je to ironia?

Doporučujeme

Články odjinud