Konečně elektrická dodávka s pořádným dojezdem! Opel Vivaro-e ujede až 330 km

Skrew77  |  28. 04. 2020 16:57

I tech zakladnich 230 km je po meste dost. U elektrickych dodavek beznych rozmeru byva problem velka baterie, ktera zmensuje nakladovy prostor a celkova vysoka hmotnost vozu, ktera snizuje zatizitelnost nakladem, aby se to jeste veslo do 3,5t. Tady to podle grafiky vypada, ze baterie jsou v podlaze a nosnost je taky slusna. Ale vidim ze to ma nizkou strechu a je to kratke, takze se do toho vlezou 2, maximalne 3 palety. U vetsi dodavky uz by museli jit s maximalni vahou nakladu asi niz.

Odpovědět  |   | 
p.  |  28. 04. 2020 21:01

Nejdelsi verze tohoto auta v naftovem provedeni o objemu 2.0 litry a vykonu 110 kw / 150 koni se zvysenou nosnosti uveze 1266 kg, celkova technicky pripustna hmotnost je 3100 kg, respektive s privesem v souprave max 5000 kg, prives sam muze vazit max 2500 kg, pak ale auto nesmi mit okamzitou vice jak 2500 kg.

Pokud elektricka verze ma hmotnost s baterkama podobnou jako naftova, nevidim duvod, proc by to neuvezlo v teto nejdelsi verzi take hodne pres tunu nakladu.

Btw... nejdelsi verze ma od zadni hrany prednich sedadel k zadnim dverim cca 275 cm, mezi podbehy pak cca 123 cm (uzitkova verze). Tzn 3 palety se tam vejdou bez problemu. Stejne tak se vejdou take do te prostredni delky provedeni toho auta. To ma tento rozmer cca 241 cm. Nejkratsi verze pak cca 205 cm.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  29. 04. 2020 06:30

Slavte, dokud je proc. Az se toho nabazite, muze Opel zverejnit cenovku

Odpovědět  |   | 
iPace  |  29. 04. 2020 08:55

bude to jiste dechberouci cenovka, ale predpokladam ze treba takove VW netrunfnou, ti dokazali na eCrafter kde je technika z eGolfa (ten stoji celej cca 800 tisic) dat navyseni ceny o 1.3 milionu, a strasne se pak divej ze prodali jen ty kusy co koupili dealeri jako predvadecky

Odpovědět  |   | 
vana  |  29. 04. 2020 13:46

Taky jsem si všiml že s eCrafterem asi spadli z měsíce

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 05. 2020 17:09

Oni se divěj? Ale kdepák, oni jsou štatný, vždyt se potvrzuje co říkali, že o elektroauta není zájem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 26 N/A