Technologie a myšlenka může být sebelepší, když jí zpracuje lempl a ošulí ji na kvalitě kvůli zisku z náhradních dílů.
U naší firmy jsem zažil už dvě vivara.Jízdní vlastnosti nejsou špatné. Jezdíme po celé republice plus Slovensko.Přední náprava vydržela max 120000 km pak komplet generálka.Motory Opel1.9TDCI výkonově slušné,ale po cca130 000 km odešlo čerpadlo a potom se zapekl vstřik na třetím válci.Autorizovaný servis nemá přípravek na demontáž takto nefunkčního vstřiku (auto viselo přez víkend zavěšené za vstřik na jeřábu- bezvýsledně) za a tak se na tom přiživuje jeden člověk který si z toho udělal živnost.Toto pak servis účtuje v plné výši.Zapečení tohoto vstřiku je nemoc těchto motorů.Celkově je servis opel slabota.Největší problém je dodávka konkrétního dílu. Na čerpadlo jsme čekali měsíc a snímač otáček nakonec přišel s jiným závitem.
Kam se hrabe nový Mercedes třídy V!Nádherný Renault!Má být i výrazně úspornější,taky se na něj těším!
Snad tam dají i nějaký použitelný interiér, ve stávajícím byly materiály dost tragické.
Na nové Trafo jsem hodně zvědavý.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.