to sú fakt zvláštne porovnania; táto Vectra Objem: 2 792 ccm Největší výkon: 169 kW (229 k) Zrychlení z 0 na 100 km/h: 7,3 s a pomerne malá Corsa OPiCe dvestokoňová (o pár sto kg ľahšia) - Na stovku zvládne sprint za 7,2 s ; (193 k) a točivý moment 230 N, 1,6 l
a kde máš hmotnost????HMMMM trochu rozdíl nemyslíš??????
www.stilcomp.cz Nejlevnější PC bazar na profesionální úrovni, značkové PC, Notebooky a monitory z předváděcích akcí renomovaných výrobců výpočetní techniky. Nové baterie do notebooků za bezva ceny! Dovozce značkové repasované výpočetní techniky. Internetový obchod www.stilcomp.cz
Běž s tou reklamou to hajzlu.
KOukám, že test Oplu dopadl vcelku dobře. Přece jen Vectru si nekupuje ten kdo chce s auty závodit, takže aerodynamický hluk při 250km/hod bych nechal být (uznávám, že to k objektivnímu hodnocení patří). U Vectry mi vadí jiné věci. Používám služební 2,2 před faceliftem, najeto cca 120tis km. Těch necelých 110kw má s autem hodně práce, po Praze jezdím za 13, mimo lehce pod 10litrů, Frankfurt a zpět 12l. Řízení naprosto nekomunikativní, nesrovnatelné třeba s Mondeem. Řazení neni vyloženě nepřesné, ale kulisy mi přijdou volné a dráhy dlouhé, opět MOndeo nebo Passat jsou na tom lépe. Dodnes mi vadí ty oplovské blinkry, nemůžu si na to zvyknout. Auto vcelku nespolehlivé - 3x oprava posilovače brzd a nějaké té elektroniky k tomu hovoří za vše. Dále výměna jakého si regulátoru automatické klimatizace (bratru s prací asi za 15litrů!), nefunkční vyhřívání sedadel (opraveno v záruce) a pár prkotin. Vecter máme ve firmě víc, benzíny i nafty a co se týká spolehlivosti tak to je vesměs stejné. S Astrama, které používáme je to stran spolehlivosti o něco lepší. Zaměstnavatel má kromě Oplů ve své flotile ještě několik Passatů B6 a servisní náklady máme u nich nesrovantelně nižší. Nespokojenost s Oply je ve frmě poměrně značná, takže od příštího roku se plánuje nákup už jen VW a nově Fordy.V zásadě nemám nic proti Oplům. Kdybych kupoval auto v nižší třídě tak bych o Astře klidně uvažoval, ve střední třídě o Vectře ani náhodou!
To jsi měl dost poruch, to je teda fakt, tak se to inženýrům asi něco nepovedlo:-DCo máte v těch Vectrách za diesely? Pokud DTI(hlavně teda 2,0), tak to se nedivým, že jsou Passati spolehlivější, TDI mě sere zvukem, ale asi vydrží hodně.Co se týká elektriky Vectry C, tak nemohu sloužit, je ale asi faktem, že zvláště první modely občas blbnou tímto (což mi potvrdil i jeden mechanik, ač fanda a majitel Opla).
Diesly jsou 2,2 a pak i pár novějších 1,9 CDTI, auta jsou různého stáří. Oni neblbnou jen ty první modely,ale i ty nové. Těch Vecter je víc, tak se nedá hovořit o smůle na kus. Nejsem fanda VW, ale srovnání Passat x Vectra stran provozu je pro Opla kruté - dražší provoz, větší servisní náklady, větší pokles ceny ojetin. Někdo vyše psal o výrazném poklesu cen ojetých Vecter a to mohu jen potvrdit. Např. Passat 1,9 TDI 96kW se prodal přes bazar o cca 80tis Kč dráž než o rok mladší Vectra 2,2 DTI.
taky by si chtelo uvedomit porizovaci cenu auta... myslim, ze passat bude cenove vys, tim se rozdil castesne smaze, ale je to jen ma uvaha, nepatral jsem po tom
Co se tyce Oplu, mam ted Vectru C 1.8, najeto 100Tkm, r.v.5/2003 a od prvniho dne dosud slape jako hodinky. Nemuzu si teda stezovat. Asi jsem mel stesti a nemam pondelni auto :). Preju vsem hodne najetych km bez starosti
Nová Vectra byla o něco málo dražší protože měla o lepší výbavu
Já myslím,že ani ten facelift té vectře nepomůže,protože "z hovna bič neupleteš".Chtělo by to nový model.
Bude, už příští rok by se měl představit. Měl by mít zcela nový podovzek (Epsilon 2) a ten snad je připraven i na pohon všech kol, v roce 2008 by mělo snad přijít kombi a prý má být opět na podvozku s prodlouženým rozvorem a má být největším kombi ve třídě.
To je fakt, propad ceny je u Vecter větší. Co se týká spolehlivosti, tak opravdu nemůžu sloužit, ale při porovnání například recenzí je na tom Passat (mluvím o tom nejnovějším) Mondeo, Vectra +- stejně. I například na Toyotu (konkrétně Avensis) se najde kritika. Ono čím více jsou novější nabitá výbavou a elektrikou, tak se bohužel poruchovost zvyšuje, tak uvidíme co další Vectra s sebou přinese. Já mám zatím z Oply kladné zkušenosti (Omega A 2x, Vectra B). I těch pár Vecter C v okolí. Navíc mám pocit, že Vectra C byla první auto značky Opel, kdy byla použita technologie Can-Bus (taková Vectra B má ještě poctivé svazky drátů:-) ). A v testu na 100tkm je zatím celkově šestá s motorem 2,2 16V (spolehlivější než třeba Audi A4 TDI, BMW X5, Škodovky, s Modeem stejně, Mazda 6 je zatím nejlepší)-i když samozřejmě ty testy nemají 100% vypovídající hodnotu.Já bych si Vectru C nekoupil z jednoho důvodu, při další koupi auta bych chtěl mít automat a ten je v těchto Vectrách velmi poruchový(a to je japonská převodovka;-) ) a dost lidí si na to stěžuje.Každopádně přeju teda co nejmíň poruch, ať už s čímkoliv;-)
Ty testy stran dlouhodobé spolehlivosti moc vypovídající hodnotu nemají. Přece jen testuje se vždy jeden vůz a to je často loterie - kus od kusu. Viz třeba ta jinak spolehlivá Avensis. Ale u nás je to o více autech, těch Vecter je přes 20 kusů a to už o něčem svědčí. Osobně jsem zvědav jak se nám osvědčí Fordy, hlavně ta nová Mondea co mají být v příštím roce. Před Astrama jsme měli Focusy I.gen. a s těma byla obecně velká spokojenost, tak uvidíme jak obstojí nové, elektronikou nabušené Mondeo.
Tak zase někdy napiš o těch Mondeích. Ono se říká, že nejlepší je auto kupovat až po čase a ne hned jako nové modely, tak uvidíte, co na tom je či není pravdy;-)
Já to risknul, mám hned první modelový rok a klepu na dřevo - je to držák.
Já mám s Opely rovněž velmi dobré zkušenosti-už máme doma čtvrtého Opela a všechny jezdí naprosto bez problémů.A to je nijak nešetříme a jezdí všude možně.
No ja nevim ja mel vzdycky Opel a nemuzu rict kriveho slova max spokojenost, sluzebni vuz mam tolik vychvalovane Mondeo a mechaniky ve Fordu znam uz skoro jako brachu tolik k Fordu 3-[
Jo holt sluzebnak od Forda to ho nalita daleko vic nez vykendova vonavka od Oplu ;) ze ;)
No ono Oply jezdí taky jako služebáky a možná ještě víc než ty Fordy;-):-)
Mám to stejně s těma oplama jako ty OPC:-)
Tak to mas dobre ... kamos ma Omegu a nevie mechanikom z Opelu prist na meno. Stale mu nevedia opravit elektriku a popri tom sa vyskytuju aj ine zavady. Rozhodol sa toho zbavit a kupit nejake starsie BMW :)
Měl jsem kdysi od Srby půjčenou Vectru C - ještě před tímto faceliftem - bylo to verze GTS - tuším že motor byl použitý V6 3,2. Poznatky z jízdy - podvozek velice slušný - i ve velké rychlosti se vůz choval velice kultivovaně a jistě. Motor silný a pružný - ALE - přenos jeho síly na přední nápravu - problém (zejména při potřebě maximálního zrychlení). Nejhorší však byla spotřeba - ani při snaze o ekonomickou jízdu se nedala spotřeba příliš stlačit pod 15-17 l/100 - spíše se ale (při snaze o vyšší dynamiku) pohybovala na 19-21 l/100(pozor hovořím o předchozí generaci! motoru). Přece jen najet s touhle kategorií vozu cca 280 km na nádrž než se rozsvítí kontrolka .... A poznámka na konec - asi to sem tak úplně nepatří, ale myslím že je dobré to také zmíbit. Vectry nejsou obecně tolik žádaným zbožím na bazarech (ve srovnání např. s Passatem nebo s Fordem Mondeo atd.) - zejména benzínovou verzi je horší prodat za optimální cenu. Myslím že zejména tyto top benzínové verze (podobně jako Passat 3,2V6) budou mít opravdu děsivý prodej (propad ceny) už po cca 3 letech (cca 280-330.000 Kč ?)
Ano s tímto naprosto souhlasím, Taktéž jsem měl Vectru s velkým benzínovým motorem, ale propad ceny byl naprosto katastrofalni. Osobne bych to videl po trech letech na 200-250. Na takovym aute clovek opravdu prodela (vlastni zkusenost).Jinak motor to byl vyborny, slusny vykon, super zatah, spotreba, no dalo se to. Podvozek horsi, brzdy horsi, elektrika mizerna.
hehe dobra zprava pro nas co si auta kupujeme ojeta.
V tomto případě bych nejásal. Ceny náhradních dílů, potažmo spotřebních dílů jsou totiž na toto ojeté auto nepoměrně drahé. Sice koupíte pěkné auto, ale provozní náklady a ceny servisu se limitně blíží Migu 29...
Si nemyslim. Na opel jsou dily pomerne levne oproti jinym nemeckym vytvorum. Sam mam astru G a je pravda ze se obcas neco posere ale muzu zajet do opela a koupim si to tam za celkem primerenou cenu. Opel je sunt ale uplne stejnej sunt jako treba skoda, vw, ford, peugeot, renault a dalsi. Doufam ze kvalita evropskych vozu se zlepsi, jinak se kupa lidi nasere a koupi si korejce a japonce.
Jenže já mluvím o těchto atypech. Motory 3.2, Turbo atd, totiž nejsou nic běžného a ceny náhradních dílů na tyto modely jsou úplně jinde než na klasiku (1.6, 1.8, 2.0 atd.). Většina dílů je odlišných, rozhodně je nemívají skladem a ceny nejsou nijak příznivé. Mluvím z VLASTNÍ zkušenosti. Když jsem to porovnával s kamarádovou 1.8, ceny byly v nejlepším případě jendou tolik drahé, některé ovšem třeba i trojnásobně. Hold výkon něco stojí a i kvalitnější použité materiály, což se promítá právě do těch dílů.
Moje Vectra teda šunt není;-) a za tím si stojím, už má mnoho km bez poruch.
No tak ceny Opel servisu nejsou zase tak děsný a provozní náklady, pokud to bude jezdit tak za těch 11litrů tak to taky jde.Sice zatím auto neplánuju (ani na něj ve 22letech nemám;-) ) a stačí mi bohatě Vectra B, tak si radši 4-6 let počkám na Vectru novou v bazaru s podvozkem Epsilon 2, který by měl mít 4 x 4 a pak se uvidí co finance:-)
Asi tak;-)
Auto za milion a nemá plynové vzpěry?
Ano, to jsem tu taky někde psal, bohužel nemá je ani Peugeot 407, Oktávia apod. zajímavý trend. Kupříkladu ale Astra je má a moje 9,5let stará Vectra dokonce 2:-P
U oktávie by mě to ani tak nepřekvapovalo, to je neskutečně drahé auto z nižší střední, tam těžko čekat, že vás budou nějak hýčkat, ale u 407 nebo té Vectry to fakt zamrzí.
Neni to kvuli setreni, ale napr. u 407 je to kvuli bezpecnosti, proste je velike riziko, ze se plynove vzpery dostanou do kabiny a nekoho z cestujicich probodnou. Takhle to bylo vysvetleno na predstavovani 407, kdyz jsme se na to peugeotu ptali.
No ne že bych byl děda vševěda, ale tohle se mi nezdá. Zvlášť když to mám na svý americký popelnici - můžeš si bejt jistej, že tam by se něco žalovatelnýho jen tak nedalo (např. i proto okénko sjede na jeden dotyk dolů, ale samo nahoru na dotyk už ne).Mimochodem - myslíš, že by vám u PSA na rovinu řekli - škudlíme, kde to jen jde a tentokráte jsme uškudlili na vzpěrách?
Tak pokud to je nejake starsi auto, pak je mozne, ze se o tom treba nevedelo. V bezpecnosti se delaji obrovske pokroky s kazdou novou generaci a to nemluvim o tom, ze americke vozy nikdy nebyly v crash testech zrovna na vrcholu.
Já ale neřešil crash-test, ale to, že pokud by plynová vzpěra mohla při havárii propíchnout posádku (resp. to riziko tam bylo nezanedbatelné, jak říkají soudruzi z PSA), tak by to v USA někdo určitě žaloval (a myslím, že úspěšně). Např. volni měnili fuel rails i na předchozí generaci, tzn. modely 95-97 (a to i v Evropě). Nevěřím tomu, že by to riskli a vzpěry neměnili.
A kdo by to měl žalovat? Ten poškozený? S plynovou vzpěrou v žaludku toho moc nevysoudíš :-) Nemyslím si, že zrovna fakt, že o tomto neexistuje judikatura, znamenal, že to není možné ;-)
Před faceliftem vzpěry byly - po něm se holt šetřilo
Souhlasim ze ten motor je fakt dobry, ale bohuzel podvozek teto vectry stoji za h....doporucuji test topgearu-ukazka jak se s vectrou da jezdit rovne i se plne zatocenyma kolamahttp://www.youtube.com/watch?v=kVI9zny4lrQ
...neviem ci to niekto postrehol, ale najprv vychvali do nebies Mondeo, ale v zaverecnom teste skoncila Vectra na okruhu s casom : 1:35,3. Mondeo : 1:34,5 ... chlapik trosku zvelicuje :-)
to se ti nezda dost na to ze mondeo je atmosferak a ma o 15k min?o prubehu a hodnotach momentu uz vubec nemluvim...jeremy byva zaujaty, ale klade duraz na to jak jede auto v zatackach, v cemz je mondeo uplne nekde jinde...
...mam pocit akoby to bolo obute v Matadorkach alebo Barumkach... myslim ze modely OPC maju IDS+ podvozok a znizenu svetlu vysku, a toto sa mi nejake nezda. Mam podobny kusok , podvozok je vazne makksi, ale ze by az takto :-) Ako keby neboli na geometrii :-)))
:-D that's officially rubbish :-D
No Vectra na nějaké závody fakt absolutně není. Takže neřekl bych, že stojí za hovno, pro lidi kteří nemají nějaké sklony zbytečně jezdit na hraně je dobrý, zvláště kvůli pohodlí. Pro mě by byl například zcela super:-P;-)
No dovol, ale pokud v zatacce jede rovne, zatimco ostatni konkurenti normalne zatoci ? To mi moc normalni neprijde a nerad bych tohle zazil na silnici.
Co to tam bylo v tom videu, OPC ne? A jak jeli, 80 do zatáčky? Těžko. Nedělej z Vectry nebezpečné auto, když ani v nejmenším není. O Vectrách jsem toho už přečetl mnoho a mnoho-uživatelské recenze, sám sem s ní jel a nikdo si na to nestěžoval. Ano pokud si zvyklý jezdit s kvílejícíma gumama do každý zatáčky, tak to ano, Vectra pro tohle není a ani nikdy nebyla.
Ale abych jen neobhajoval, na tom videu ta sportovní verze VXR (OPC) by zcela jistě měla mít vlastnosti lepší, protože to zákazník bude očekávat. Nyní má OPC již 200KW, na videu by měla být ještě ta verze 188Kw. Tady by určitě pomohlo 4 x 4, protože takový výkon na předek je přece jen moc, zbývá než čekat na další generaci.Ovšem tohle (to na tom videu) bude se sériovkou dělat jen málokdo, stejně tak s Mondeem či Passatem a rozdíl při běžné jízdě na dálnici či s rodinkou na výletě nemůže běžný člověk rozpoznat.
Hezke:-D
Moc hezke :-D:-D
hmmmm 270...jak se z takové rychlosti brzdí s voplem???B-]
zaradis reverz a das plny plyn
Určitě dobře, stejně tak, když jsem brzdil z 200Km/h s devět let starýmB-]:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.