Relativně nízký točivý moment. Vzhledem k tomu žr 1.9 TDI 96KW má 310nm, tak by 1.9 CDTI měla mít okolo 500Nm. Mimochodem chiplá 1.9 TDI 150k na 180k má točák 440Nm!!!!! A má to jen jedno turbo
ten diesel je vpravde brutalni, ale mohli by do toho jeste dat podobne vykony benzin 2.0 turbo...
Příští rok se bude do běžné Vectry dávat 2.0 turbo Ecotec, ale "jen" se 129 kW. kdo ví, možná se nějaká 150-160kW verze objeví i v OPC.
Motor 2.0 turbo Ecotec 129 KW už se montuje do vectry již nyní.Je v modelovém roku 2004.Také tam motor 3.0 DTI 130 KW,ten jsem měl mořnost řídit v modelu Signum ve výbavě Cosmo.
Dix
Máte pravdu; na webu Opelu mají informace poněkud staršího data...
Na GTS 2.0T 175PS mam uz nieco cez 1000km. Je to celkom prima
VW Tarek 1.9 TDI se 169 kW na Dakaru
Na samém začátku roku 2003 se na startu nejtěžšího závodu světa Paříž-Dakar objeví hned tři vozy Volkswagen Tarek, připomínající svou koncepcí sportovní buggy. Jde o zcela nový sportovní prototyp, který pohání maličký turbodiesel 1.9 TDI naladěný na 169 kW a 540Nm. Je až neuvěřitelné, kam současná technická úroveň moderních vznětových motorů spěje.
Na Dakaru asi nebude použita úplně standardní technika ne? Zajímalo by mne, jak dlouho takový motor vydrží... tipl bych si, že maximálně jeden Dakar Ale je to fajn, v poslední době se mi opravdu zdá, že technický pokrok se opět rozchodil...
Až to vypadá, že nám chtějí panové vývojáři těsně před tím, než dojde ropa, ukázat, že to vlastně umí . (když chtějí...)
MYSLÍM ŽE PÁNI VÝVOJÁŘI JIŽ DNES DOKÁŽOU S NAFTY DOSTAT STEJNOU KULTIVOVANOST,EMISE, STENÝ VÝKON A VETŠÍ TOČÁK. ALE URČITĚ JE TO VĚC PENĚZ. JDE URČITE JEN O POLITIKU AUTOMOBILEK. KONEC KONCU, KDYBY NAFTA BYLA STEJNĚ DOBRÁ JAKO BENZÍN UŽ TEĎ, TAK BENZÍN SKONČÍ.
jojo snad jednou dozene i benziny,a le jeste to bude tak 10 let trvat
Tak ted je VW uplne v prdeli!!!
Takovj vykon z tech jejich smejdu nedostane!!!!
Ak si prečítaš pôvodný článok v angličtine (viď odklik vyššie), zistíš, že tento motor je vylepšenina novo pripravovaného motoru 1,9 CDTI 110 kW - teda niečo, čo má VW v predaji už niekoľko rokov. Vylepšenie bude znamenať pridanie ďalšieho turba - teda Biturbom zvýšený výkon na 156 kW. Z technického hľadiska sa skutočne nejedná o nič nové a prevratné a pre VW by asi takisto nebol žiaden problém vyhnať biturbom výkon vyššie. Akurát že sa to neponúka.
Když už jsme u toho hrabání, tak nemůžu nezmínit, že by bylo dobré se zabývat praxí a ne obrázky na internetu. VW už dlouho nabízí 1.9TDI 96 a 110kW, zatím co Opel ještě pořád prodává jen 2.0 DTI (16V) 74kW a 2.2 DTI 92kW (taky 16V). Dynamické vlastnosti a spotřeba je oproti VW o poznání horší. Je tedy fakt nejvyšší čas, že začali něco dělat. Vw přišel s TDI 2.016V, jehož základní varianta má 103kW a brzo přibyde další kolem 130kW.
Nechci VW glorifikovat, ale jejich výsledky hovoří jasně.
Přesně tak. Je to jen marketing. Na spoustu průměrně inteligentních lidí to ale evidentně působí a tito se pak chovají velmi emotivně
BTW, ten Opel vypadá skvěle a jistě taky skvěle pojede. Nic proti němu. Naopak.
To si nemyslím, limit 1.9 TDI je dle mého názoru rovněž za hranicí 150 kW. Ostatně 110 kW lze běžným chiptuningem dostat na 140 kW, což ostatně může potvrdit Leonardo Cupránek. Když se k tomu přidají "hardwarové" úpravy motoru, rázem jsme na 150-160 kW.
Ale nenabizi ho a to je ten rozdil.
Akorat si ymslim ze zivotnost bude znacne omezena, neco jako pro lidi jako je Huf, vyradit se a pryc s tim
Prý pomůže, když se válce potřou spermatem nějakého hlupáka (takže mexi, máš asi práci ). Mé exTDI má teď 110tkm a jezdí bez problémů. Nový majitel je kámoš. Mám stále aktuální info.
P.S.: Když už se právě zaobíráš extrahováním oné vazké tekutiny na bázi bílkovin, tak raději nepiš. Tvé příspěvky pak totiž nesou nepopiratelný rukopis toho, že Tvá veškerá krev je všude možně, jen ne v mozku.
Koukam ze zkusenost promluvila
no nic, tak teda vitaj v clubu, hosane
PS: Kdo maze, ten jede
Dlouholetá zkušenost.
Blbý je, že mi v poslední době cukernatí...
Snad se to da lecit, byla by skoda, kdyby nekdo jako ty nemohl nas svet podarovat svymi potomky .
Neboj. Ono to rozmnožení nebrání. V každé hrudce jeden škůdce
BTW, ten smrad je ale děsný. Prý jsou to nějací prvoci či co. Nemám Tě náhodou na žaludu?
Ne jeste me tam, nemas, ale snad se jednou dockas (smrdim taky paradne )
No ale uz jsme hodne OT
320koni z 1.9 TDI by uz vam stacilo? http://www.maxtdi.com/seatleoncupra.htm
Ale ma to furt jen jedno turbo, chtelo by to 4 ! (nebo alespon 2 jako ten Opel)
Na stránkách http://www.irmscher.de/ je v úpravě Irmscher Vectra GTS,byl upraven motor 3.2 V6 211 koní na výkon 302 koní.Sériový motor je v modelech Vectra GTS a Signum.Tato úprava odpovídá sportovnímu automobilu.
http://car.kak.net/print.php?sid=1396 (source: Opel)
Jedná se o stejné auto? Tady píšou o výkonu 156 kW a bi-turbu?
Ano, je to stejné auto, jen jsem špatně přepočítal 212 hp na kW...
Hah, tak mně napadla ještě jedna věc. Nevím co znamená zkratka OPC, ale každopádně mi připomíná zkratku organizace zemí vyvážejících ropu (OPEC) Ale to s tím asi nesouvisí....
OPC=Opel Performance Center
Ach jo. Nerozumím tomu, proč se za sportovní verzi považuje každé auto, které má 19" kola, omezovač na 250 tachometrových a stovku s bídou pod sedm sekund. Tipuju, že ta Vectra bude stát minimálně mega, s nějakou tou výbavou asi víc. Za jen o malinko vyšší cenu máte třeba nový Caddy (Cadillac) CTS-V (http://www.cadillac.com/cadillacjsp/models/feature.jsp?model=ctsv&feature=engine), který se ani přes zrychlení na stovku 4,6 sekundy nepopisuje jako sportovní vozidlo, anóbrž "pouze" jako výkonný luxusní sedan. Jinak se mi ale nová Vectra líbí, a to tak, že hodně. Mimochodem řada nových vozů od Cadillacu by si možná zasloužila nějaký ten článek na AR, jedná se fakt o božská auta.
Jde o to, co od sportovního auta očekáváte? Já především zábavu.
Víte, jsem asi jeden z mála lidí na tomhle serveru... ale já si sám sebe nedokážu ve sportovním autě ani představit Právě proto jsou mi sympatičtější luxusní sedany, i když v případě toho Caddyho bych snad manuální převodovku možná překousl --- Ale jak říkám, nová vektra se mi velmi líbí. Vlastně už zhruba před deseti lety jsme s otcem o koupi původní vektry uvažovali...
Vectra GTS je jedina, ktera se mi z teto vyrobni rady libi... To uz je docela brutalni, 1.9 a 133 kW, ale zrychleni a max rychlost mi prijdou nejake velke, nejsou to udaje pro GTS 3.2?
Už jsem to opravil, motor není 133 kW, ale 156 kW. Teď už to odpovídá.
To je vazne 1.9 TD, ktera na 156 kW ? To je vybornej litrovej vykon... BTW: Kam je hrabe VW se svym 1.9 TDI 110 kW...
Tak tomu rikam poradny sportovni "ropak" Musi to byt poradny narez se v tom svezt. Zvlast diky tomu tocivemu momentu... Ufff... Nechtel bych na to auto kupovat pneumatiky... Proti prokluzu tomu asi nepomuze ani zadna elektronicka ficurka jako ASR, co?
No... a spotreba je proste nadhera... Neco takoveho bych chtel
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.