Opel Vectra OPC: skutečně rychlý nafťák

Opel Vectra možná dostane další sportovní verzi, OPC. Ta bude oproti GTS (3,2 l V6) poháněna naftovým přeplňovaným motorem CDTI (bi-turbo) o objemu 1.9 l o výkonu 156 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm od 1400 do 3500 otáček. Na stovku zrychlí za 6,5 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen šest litrů na sto km, motor splňuje emisní normu Euro 4. Studie vyjíždí na 19palcových kolech s nízkoprofilovými pneumatikami 235/30. Interiér je proveden v modré kůži, tedy podobně jako Focus RS.

A pak že nafťák nemůže nabídnout sportovní jízdu. Jen ten správný zvuk chybí...

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků