Opel Vectra OPC: skutečně rychlý nafťák

Opel Vectra možná dostane další sportovní verzi, OPC. Ta bude oproti GTS (3,2 l V6) poháněna naftovým přeplňovaným motorem CDTI (bi-turbo) o objemu 1.9 l o výkonu 156 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm od 1400 do 3500 otáček. Na stovku zrychlí za 6,5 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen šest litrů na sto km, motor splňuje emisní normu Euro 4. Studie vyjíždí na 19palcových kolech s nízkoprofilovými pneumatikami 235/30. Interiér je proveden v modré kůži, tedy podobně jako Focus RS.

A pak že nafťák nemůže nabídnout sportovní jízdu. Jen ten správný zvuk chybí...

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 19 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků