Opel Vectra OPC: skutečně rychlý nafťák

Opel Vectra možná dostane další sportovní verzi, OPC. Ta bude oproti GTS (3,2 l V6) poháněna naftovým přeplňovaným motorem CDTI (bi-turbo) o objemu 1.9 l o výkonu 156 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm od 1400 do 3500 otáček. Na stovku zrychlí za 6,5 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen šest litrů na sto km, motor splňuje emisní normu Euro 4. Studie vyjíždí na 19palcových kolech s nízkoprofilovými pneumatikami 235/30. Interiér je proveden v modré kůži, tedy podobně jako Focus RS.

A pak že nafťák nemůže nabídnout sportovní jízdu. Jen ten správný zvuk chybí...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků