Opel Vectra OPC: skutečně rychlý nafťák

Opel Vectra možná dostane další sportovní verzi, OPC. Ta bude oproti GTS (3,2 l V6) poháněna naftovým přeplňovaným motorem CDTI (bi-turbo) o objemu 1.9 l o výkonu 156 kW a maximálním točivým momentem 400 Nm od 1400 do 3500 otáček. Na stovku zrychlí za 6,5 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen šest litrů na sto km, motor splňuje emisní normu Euro 4. Studie vyjíždí na 19palcových kolech s nízkoprofilovými pneumatikami 235/30. Interiér je proveden v modré kůži, tedy podobně jako Focus RS.

A pak že nafťák nemůže nabídnout sportovní jízdu. Jen ten správný zvuk chybí...

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 53 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků