Opel Vectra OPC 2007: 280 koní na předku

Opel zrejme usúdil, že súčasných 188 kW (255 k) Vectry OPC už nie je príliš zaujímavých. Pre budúci modelový rok tak Vectra OPC, vrátane kombíku Caravan, dostanú posilnený vidlicový šesťvalec 2,8 turbo, ktorý bude mať o 18 kW (25 k) viac, než v súčasnom naladení. Celkový výkon sa tak vyhupne na úctyhodných 206 kW (280 k), maximum krútiaceho momentu 355 Nm pri 1800 ot./min. zostane nezmenených. Otázkou však zostáva, či to nebude na poháňanú prednú nápravu príliš. Hlavný konkurent, Mazda 6 MPS, používa i pri slabšom motore (260 k) pohon všetkých kolies. S novým výkonom tak zvládne najrýchlejší sedan značky stovku za 6,3 sekundy (-0,4 s), rodinný kombi „sťahovák“ ju pokorí o dve desatinky sekundy pomalšie, presne za 6,5 sekundy (-0,4 s). Maximálna rýchlosť sa však už nevyhla obmedzeniu na klasických 250 km/h, pričom u slabšieho OPC dosahuje neobmedzených 260 km/h. Za „balík“ 25 koní si Opel bude, v porovnaní so súčasným modelom, pýtať o rozumných 400 Eur (cca 11.000 Kč, 15.000 Sk) viac.

Klepněte pro větší obrázek   Klepněte pro větší obrázek
Opel Vectra OPC

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků