Opel Vectra: nová maska, nové motory (spy photos)

Faceliftovanou Vectru, která dostane masku podobnou nové Astře, jsme už na AutoRevue.cz ukázali. Odlišné jsou světlomety, nárazník i maska chladiče; stejnou masku dostane i Signum. Změny se ale odehrají i uvnitř, nová Vectra bude mít lepší povrch palubní desky (viz foto Signumu), která bude působit „luxusněji“. Tvar palubky jako takový ale zůstane stejný, stále bude působit poněkud nudně a konzervativně. Ve výbavě přibude bluetooth handsfree či vylepšený displej. 

Pod kapotou se nově objeví motor 1.8 103 kW, který jsme podrobněji popisovali dříve. Má oproti motoru 1.8 92 kW vyšší výkon, lepší průběh točivého momentu a nižší spotřebu. To vše díky proměnnému časování sacích i výfukových ventilů. Současný nejvýkonnější motor 3.2 V6 155 kW bude nahrazen motorem 2.8T V6 s výkonem 184 kW v modelu GTS (motor bude mít premiéru v Saabu 9-3 Aero a Cadillacu BLS). Slabší verzi s výkonem 162 kW pak dostane sedan a kombi.

Naftové motory DTI zcela vypadnou z nabídky a budou nahrazeny motory CDTi z Astry; k současným motorů 1.9 CDTi s výkony 88 a 110 kW přibude také agregát s výkonem 74 kW. Nejvýkonnější naftový šestiválec 3.0 V6 CDTi s výkonem 130 kW bude nepatrně vylepšen, aby se snížily emise. Do prodeje se nová Vectra dostane na podzim, oficiální obrázky by ale Opel mohl zveřejnit už před letními prázdninami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Pascal Pierárt

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků