Opel Vectra 2005: nová technika pod kapotou

Nejvýraznější novinkou Vectry pro následující modelový rok je bezesporu aktivní podvozek IDSplus, který měl premiéru v nové generaci Astry. Jde o proměnné nastavování tlumičů dle jízdy: v zatáčce přituhnou, takže auto pojede jistěji, na špatném povrchu změknou. IDSplus je kombinován s ESP, což přispívá k vyšší bezpečnosti jízdy. Toto vylepšení dostanou ve standardu šestiválcové motory, pro 2.0T a 1.9 CDTi bude IDSplus za příplatek. Do standardu dostane Vectra (i Signum) adaptivní brzdová světla a automatická potkávací světla, která se hodí tam, kde je přikázáno svícení přes den. Novinkou je také volitelný šestistupňový automat k motoru 1.9 CDTi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků