Opel v krizi krátí pracovní dobu

11 komentářů

No
20. srpna • 8:00

Němci nejsou španělé a nenechají si dlouhodobě zvyšovat nezaměstnanost. Příjde befel a zavře se část Škodovky či montovny na Slovensku a výroba se převede do Opelu.
A mimo jiné, měl jsem Opel 4 roky a neměl za tu dobu ani jednu poruchu. k jiné značce jsem přešel jen proto, že když jsem dělal obměnu zrovna neměli na trhu žáden přijatelně omlazený model. Dnes už je to trochu lepší.

houmr
18. srpna • 9:26

Ako priaznive koncernu, mozem len dodat. Ak by skrachoval opel, fiat, citroen, tak s ich trzneho podielu sa ujde aj koncernu ;-) koncern go :-))

Riwal
18. srpna • 13:05

A jakýmu koncernu fandíš ? GM, PSA, nebo Fuji Heavy Industries ??? B-]

houmr
20. srpna • 11:47

co myslis :-D jasne ze: Das Auto ;-)

Kenny
18. srpna • 2:25

A je to tu. Všichni jste tleskali okupantům korejcům, tak je jasné že aby tu byli, tak se z něčeho muselo ukrojit. Příště můžeme pozvat třeba Diahatsu na úkor Škody, pak budete všichni ještě spokojenější že?

Karel
18. srpna • 8:22

Tak zaměstnanec schadefabriken asi spokojenější nebude,ale s Daihatsu určitě spokojenější budeme to máš pravdu.

George
17. srpna • 17:58

Diví se někdo? Kdo by takové plečky chtěl. Jen at' se to vytřídí. Opel,Fiat,PSA = pseudoauta

18. srpna • 20:20

Jseš těžký kretén!

Riwal
18. srpna • 13:20

Jen aby, ta tvoje oblíbená plečka zůstala, protože: Audi, BMW a Daimler si ztráty v Evropě kompenzují dobrými výsledky v jiných regionech světa. Volkswagen se vyhýbá problémům vyvolaným v Evropě krizí vynikajícími výsledky odbytu v Číně a USA. Takže až jim klesne prodej i v jiných oblastech světa, bude mít problém KAŽDÁ evropská automobilka.

Emeden
17. srpna • 23:17

A co u tebe není plečka? mohu vědět?

asdf
17. srpna • 21:32

Já jsem pro. Alespoň ty überauta dle Georgeho budou dvakrát dražší a on si nebude moct dovolit deset let starou ojetinu a tak bude slintat nad jeho dvacet let starym nadautem B-]

Doporučujeme

Články odjinud