Velmi pekna. Dnesny dizajn vo vacsine pripadov skritizujem, ale tu slabe miesto nenachadzam, celok posobi harmonicky a sviezo. Dufam ze bude aj prakticka 'crossover' verzia s nejakym cislom svetlej vysky naviac, hoci aj v dvojkolke. To bude uz uplne dokonale. Tak snad bude platit to iste co o lietadlach : ked je pekne na pohlad, tak aj dobre poleti :-)No, kazdopadne oproti udesnej octavii, to je ako den a noc!
Ony ty ceny jsou asi ne uplne dulezite. Ve slusne vybave a s jedoucim motorem bude proste nekde kolem milionu ci spise 1.1 a to jestli padesat nahoru nebo padesat dolu uz je asi celkem zanedbatelny rozdil. Zdrazeni aut v CR bylo tak masivni, ze nejake drobne rozdily mezi automobilkami uz jsou celkem zanedbatelne. Narust cen aut o polovinu behem peti let nesrovna zadne marketingove snazeni vyrobcu.
Další hezké a předpokládám, že i dobré auto ve střední třídě. Passat, Superb, Mazda 6, Insignia a brzy přijde KIA Stinger. Je fajn, že je (a bude) možné z čeho vybírat (jo, ještě snad pro někoho i to Mondeo...).
+ Avensis (proti konkurenci i osvedceny hybridni pohon)
Avensis nema hybridni variantu, nebo mluvite o Aurisu ?
Mea culpa, samozrejme Avensis hybridni pohon nema (a ani jistou budoucnost)...
Jaká je pravděpodobnost, že se vrátí Chevrolet když je teď Opel prodaný do Francie? Bych si koupil originál, t.j. Malibu.
Vysoký manažer GM Dan Ammann nedávno řekl, že v Evropě zůstane jen Cadillac a sportovní modely Chevroletu tj. Camaro a Corvette.Mimochodem Malibu předchozí generace bylo dostupné i v EU, ale prodávalo se velmi špatně a srovnávací testy s Insignií vždy prohrálo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.