Opel už ví, za kolik bude v Česku prodávat novou insignii. I kombík

Objednávky na obě karosářské varianty se již přijímají, první vyrobené kusy přijedou k dealerům za dva měsíce.

Přeplňovaná zážehová patnáctistovka se stane základní motorizací pro novou generaci vozu Opel Insignia.

Tuzemské zastoupení francouzsko-německé značky nyní oznámilo, kolik bude účtovat jak za liftback s označením Grand Sport, tak i za variantu kombi.

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Základní cena vozu s nejméně výkonným benzinovým agregátem(1,5 DIT 103 kW) a šestistupňovou manuální převodovkou činí aktuálně 569 900 Kč, nejlevnější dieselové provedení (s motorem 1,6 CDTi a výkonem 81 kW) startuje na částce 629 900 Kč. Dosud prodávaná generace stála o třicet tisíc korun méně.

Kdo bude chtít kombi, bude si muset k cenám za jednotlivé verze Grand Sportu připočítat 25 000 Kč. Tento rozdíl je stejný jako dosud.

Dalšími pohonnými jednotkami jsou výkonnější verze zmíněné patnáctistovky (121 kW) a dvoulitrové turbo (191 kW). To je ale vždy spojeno s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Nový Opel Astra ST vs. Škoda Octavia a ostatní. Je uvnitř pořád nejmenší?

Nový Opel Astra ST vs. Škoda Octavia a ostatní. Je uvnitř pořád nejmenší?

Zájemci o naftové verze budou mít na výběr 81 a 100kilowattové verze motoru 1,6 CDTi, na vrcholu vznětových motorizací je dvoulitrový agregát s výkonem 125 kW.

V základní výbavě je zařazeno bezklíčové odemykání i startování vozu, tempomat, elektrické ovládání všech oken a vnějších zpětných zrcátek, klimatizace, rádio se sedmipalcovým dotykovým displejem a kožený multifunkční volant. Samozřejmě také šest airbagů, varování před čelní srážkou, detekce chodců a aktivní kapoty.

Druhý stupeň výbavy přidává systém OnStar a sedmnáctipalcová kola, ve vrcholném provedení pak zákazníci ve voze naleznou rovněž sportovní pedály, ergonomické sedadlo řidiče, zadní loketní opěrku, různé ozdobné lišty a dekory, ambientní osvětlení, a rovněž osmnáctipalcová kola.

Insignia bude navíc existovat ještě v provedení Innovation. Zájemci o něj pak získají mimo jiné také automatickou dvouzónovou klimatizaci, automatické přepínání světel a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. 

Snímky obou variant vozu si můžete prohlédnout v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků