Opel už ví, za kolik bude v Česku prodávat novou insignii. I kombík

Objednávky na obě karosářské varianty se již přijímají, první vyrobené kusy přijedou k dealerům za dva měsíce.

Přeplňovaná zážehová patnáctistovka se stane základní motorizací pro novou generaci vozu Opel Insignia.

Tuzemské zastoupení francouzsko-německé značky nyní oznámilo, kolik bude účtovat jak za liftback s označením Grand Sport, tak i za variantu kombi.

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Základní cena vozu s nejméně výkonným benzinovým agregátem(1,5 DIT 103 kW) a šestistupňovou manuální převodovkou činí aktuálně 569 900 Kč, nejlevnější dieselové provedení (s motorem 1,6 CDTi a výkonem 81 kW) startuje na částce 629 900 Kč. Dosud prodávaná generace stála o třicet tisíc korun méně.

Kdo bude chtít kombi, bude si muset k cenám za jednotlivé verze Grand Sportu připočítat 25 000 Kč. Tento rozdíl je stejný jako dosud.

Dalšími pohonnými jednotkami jsou výkonnější verze zmíněné patnáctistovky (121 kW) a dvoulitrové turbo (191 kW). To je ale vždy spojeno s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Nový Opel Astra ST vs. Škoda Octavia a ostatní. Je uvnitř pořád nejmenší?

Nový Opel Astra ST vs. Škoda Octavia a ostatní. Je uvnitř pořád nejmenší?

Zájemci o naftové verze budou mít na výběr 81 a 100kilowattové verze motoru 1,6 CDTi, na vrcholu vznětových motorizací je dvoulitrový agregát s výkonem 125 kW.

V základní výbavě je zařazeno bezklíčové odemykání i startování vozu, tempomat, elektrické ovládání všech oken a vnějších zpětných zrcátek, klimatizace, rádio se sedmipalcovým dotykovým displejem a kožený multifunkční volant. Samozřejmě také šest airbagů, varování před čelní srážkou, detekce chodců a aktivní kapoty.

Druhý stupeň výbavy přidává systém OnStar a sedmnáctipalcová kola, ve vrcholném provedení pak zákazníci ve voze naleznou rovněž sportovní pedály, ergonomické sedadlo řidiče, zadní loketní opěrku, různé ozdobné lišty a dekory, ambientní osvětlení, a rovněž osmnáctipalcová kola.

Insignia bude navíc existovat ještě v provedení Innovation. Zájemci o něj pak získají mimo jiné také automatickou dvouzónovou klimatizaci, automatické přepínání světel a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. 

Snímky obou variant vozu si můžete prohlédnout v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků