Som zvedavý, či Opel prinesie aj verziu na LPG. U ďalších svojich modelov ich má. V tom prípade by - aspoň u mňa - bola Insignia jasným favoritom.
Jakou verzi by sis v lpg představoval.
Mě by teda zajímalo, co spustí projekci toho kopacího piktogramu. Jestli je to další čidlo, nebo dokonce do, tak to už sakra může ty dveře otevřít, ne?
Klic v kapse, kdyz se priblizis k autu.
To je Japonec ne?
Tie prekopnute dvere naozaj nemusim, toto uz naozaj vyzera ako po naraze. Inak opelu fandim, nejaka jednoduchsia verzia so zvysenou svetlou vyskou (ta je nedostatocna), celkom prijemne (bohuzial dizajnovo naburane) auto.
Hned je vidět, že to převzali frantíci.... reklamní fotka auta s člunem a má přelakované zadní dveře.
Hmm moje ackova ma taky 2.2t, tazny ma taky 2.2t ale ceske urady daji max 1600 kg. 3-[
Kolega má Fiat Punto první generace a má tz bržděný do 1900kg. Má JTD 1910ccm
teda prodavat takove auto s manualni klimatizaci a ocelovymi koly je jek za socialismu! vytvari to znacku a kvalitu vyrobce, respektive dela mu to peknou ostudu a radi mezi dacie atd..divym se ze nema i seda zrcatka a kliky a nejlepe i narazniky jako fabia social, ehm junior!
Silne pochybuju, ze ta klimatizace je skutecne "manualni".
A jaká tedy je?
ale lidi to tu chtějí! když by výrobce nabízel jen vybavené modely, které si stejně kupuje v této třídě většina zákazníků, tak "novináři" budou psát, že je to drahý
On to myslel tak, že za ty prachy by to mělo mít auto klimu a hlíny.;-)
"Opel si je jistý, že tento vůz bude mít úspěch. Ročně jich chce prodávat kolem šesti stovek." Tak to nemají tak velké cíle, to by mohlo klapnout... :-D
Asi myslí v ČR ne. Ne světově. A to by odpovídalo.
Tam mělo být určitě "ručně jich chce vyrobit kolem šesti stovek" :-D prostě klasická limited edition:-D
Podle Autorevue asi kusová výroba :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.