Opel už má v nabídce další model. Ceny Crosslandu X začínají na 309 900 Kč

Rodinné SUV, které je technicky spřízněné s chystanými modely Peugeotu a Citroënu, pohání benzinové motory 1,2 a turbodiesel 1,6.

Rádio, LED denní svícení, elektricky ovládaná zrcátka a přední okna, tempomat, palubní počítač, asistent pro rozjezdy do kopců a sada na opravu pneumatik. To je výčet nejdůležitějších prvků, které obsahuje základní výbava nového modelu v nabídce Opelu.

Získá je ten, kdo si koupí Crossland X buď se zážehovým motorem 1,2 (60 kW - 81 koní nebo slabší variantu z nabízených turbodieselů 1,6 (74 kW - 99 koní) a ve výbavě označené Selection. Problém ovšem je, že výroba těchto verzí začne až  lednu příštího roku, takže zájemci se svých vozů dočkají někdy počátkem příštího jara.

Prozkoumali jsme Opel Crossland X. Jak dopadla spolupráce s Francouzi?

Prozkoumali jsme Opel Crossland X. Jak dopadla spolupráce s Francouzi?

O hodně rychleji budou k mání modely ve dvou vyšších stupních výbavy, kterými jsou Enjoy a Innovation. Pod jejich kapotami se kromě dvou výše zmiňovaných jednotek můžou ocitnout rovněž přeplňovaná dvanáctistovka naladěná buď na 110 nebo 130 koňských sil, případně silnější verze motoru 1,6 CDTI (88 kW - 120 koní).

Plnohodnotně vybavené auto dostane ten, kdo si objedná výbavu Enjoy. V té je totiž (za příplatek 30 000 Kč oproti té základní) zahrnuta také klimatizace, multimediální systém InteliLink, systém OnStar, elektrické ovládání rovněž pro zadní okna a šestnáctipalcová kola. I ta jsou ale stále ocelová.

Majitelům vozu ve výbavě Enjoy, případně těm, kteří si zaškrtnou příplatkové položky, pak v továrně namontují rovněž mlhovky, automatickou dvouzónovou klimatizaci, kožený volant, ambientní osvětlení interiéru a šestnáctipalcová kola z lehké slitiny.  

I když je Crossland X rodinné SUV, bude dodávané výhradně s pohonem předních kol, což je rozdíl oproti modelu Mokka X. Ve srovnání s ním je Crossland X je jen o 63 milimetrů kratší. Úplně odlišná je ale zadní část, kde svébytný výraz dodává především chromovaná linie vytvářející takzvanou plovoucí střechu ve stylu modelu Adam.

Kromě dostatek místa pro posádku je uvnitř i relativně velký zavazadlový prostor. Jeho objem činí 410 litrů. 

Na galerii fotografií modelu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků