...ve sve vlastni tride. Tady se nekdo zene do prusvihu. ;-)
Taky mě to hned trklo,tahle sockomobilka co polovinu registrují dealeři a druhou německé firmy je třída sama pro sebe. A ty sedačky to fakt zachrání.
Kdejaký exot typu "LOL" se může vyjádřit na adresu kdejaké značky. faktel ale je, že nikdo neuvede, když už se pustí do kritiky, čím vlastně jezdí. Tak se nejdřív chlubte, než začnete rýt. Možná jen jezdíte ojetinami za pár korun, nebo chudobkami od zaměstnavatele a cpete se do aut, na která nikdy mít nebudete. Míndrák z Felicie v garáži při pohledu na souseda leštícího nové auto na zahrádce může zavdat k tvorbě kdejakého hlodu.
18 směrů???? Já myslel, že žiju ve 3D světě a ejhle, Opel už je v 18D B-]B-]B-]
Vážně? Je ti 5?
Už v současné nabídce Ergonomická sedadla od Oplu a VW převyšují kvalitou, možností seřízení, pohodlím na delších cestách všechny ostatní značky o třídu. Jsou v obou případech za příplatek ale ze své vlastní zkušenosti mohu potvrdit tato investice 10-15Tis opravdu stojí za to. Tyto od Oplu navíc i skvěle vypadají.
A že v Soplu Castra je míň místa jak v prašivé Fobii tomu taky moc nepřidá.
Takováto forma písemného projevu zavání nějakou psychickou poruchou. Je zde přítomen lékař ?
suchare!
tak to ani náhodou! Srovnání s dalšími pučmidráty z VW je jen důkaz toho, že to neumějí.
"standardní" sedačky od Sopla jsou všechno, jen ne ergonomické. A ty příplatkové dosáhnou na průměr.Ale co chtít od automobilky, jejíž výrobky jsou proslulé vysokou a rychlou anihilací komponent?
Co se týká sedaček, tak jejich hodnocení/posuzování poměrně významně ovlivňuje subjektivní názor vyplývající ze skutečnosti, že každý má jinou postavu a jiné představy o pohodlí a tím i o ergonomii. Já osobně na základě zkušenosti považuji za velmi povedené sedačky sedadla z posledního modelu Honda Accord, perfektní sedačky má Lexus, MB esko a ze Škodovky jsem spokojen se sedačkami ze současné Octavie III RS. Opela jsem nezkoušel, ani sedačky v nové Astře. Na obrázku vypadají moc hezky, jenže stejně hezky ale vypadaly nejdražší sedačky v novém Superbu L&K, které jsem si také vyzkoušel a se kterými jsem moc spokojen nebyl. To, co jsem napsal, je ale jen můj názor na základě mé zkušenosti a někdo jiný (s jinou postavou) to může posuzovat úplně jinak. Jak už jsem psal jinde, je dobré si při výběru/koupi vozu osobně vyzkoušet a teprve se rozhodnout. Informace z různých časopisů a internetových diskusí je potřeba brát s velikou rezervou (zjeména v případě sedaček).Proto bych Opela tak razantně neodsuzoval. Zejména proto, že se najde dost spokojených uživatelů aut této značky. Když ale někdo sdělí kritické stanovisko, tak by měl blíže uvést argumenty, které ho ke kritice vedly. To potom může čtenářům nějak pomoci. Jen takové pouhé "výkřiky" a označování Opela "Soplem" je o ničem a stejně i "štěky" o "anihilaci komponent".
Kto nemal sopel, ten ta nepochopi. Ja som sopel H mal - a bol to neskutocny serbel. Najstastnejsi som bol, ked si ho bral novy majitel (velmi lacno - nemal som to srdce sa tvarit, ze sopel je auto)
Já měl Astru F v kombajnu a kdyby mi neshnila, měl jsem jí do dnes. Už tehdy měla sedačky parádní. A jediná závada mimo rzi bylo relé pro benzínové čerpadlo, do kterého mi prorezlou kastlí natekla voda B-]
No vidis a to ja mel astru g 10 let, kupoval jsem ji od firmy a za tu dobu mi odesel jen alternator. Spolehlive auto!
Podle "Sopla" jde vidět vaše inteligence. Znám plno lidí, co vlastní Opel a chválí si ho. Najděte si tabulku poruchovosti vozů a pak se vyadřujte.
Bohužel i tuto paznačku máme ve fleetu, takže mám (opět bohužel) velmi bolestnou zkušenost s kvalitou, spolehlivostí a zejména servisem tohoto vředu. I ta šáde je v porovnání se soplem za hvězdu, a to je už co říct, protože to je podobná sociální značka jako Sopel. Platí to pro všechny modely co máme - Astru, Insignii, Antaru i Zafiru. Mimochodem, všichni si už vybírají jiné značky (mimo těch co jezdí Zafiry u kterých není ve fleetu prakticky kam jít), a to je taky známka co o něčem svědčí.Typické závady (tj. vyskytly se u více aut a řidičů):- elektronika (všeho druhu)- motor + sondy- vypadávání některých funkcí (např. proximity asistent, elektronická ruční brzda)- odpadávající plasty v interiéruže za vlhkých dní přestávají fungovat vestavěné navigace, to už ani za závadu nepovažuju, to je "vlastnost". A pak to přivezeš do servisu a ten jen vymaže paměť chyb a prohlásí auto za "opravené", abys za dva dny mohl do servisu znova.Ve firmě je několik desítek aut, několika značek a samozřejmě typů. Není to jistě velká statistická množina, ale zcela určitě této soukromé statistice věřím víc, než nějaké "tabulce" vycucané z prstu tak, aby to vyšlo dobře těm, kdo zpracovatele sponzorují.Smiř se s tím, že doby Opelů Senator nebo Omega, které stavěly na relativně spolehlivých amerikách, jsou tytam. Dneska dostaneš plechovou krabičku našlapanou elektronikou od čongů, která bude přesně čongovsky (ne)fungovat. Adam Opel se v hrobě obrací!
Můžeš být LOL konkrétnější? To, co píšeš:"Typické závady (tj. vyskytly se u více aut a řidičů):- elektronika (všeho druhu)- motor + sondy- vypadávání některých funkcí (např. proximity asistent, elektronická ruční brzda)- odpadávající plasty v interiéru"to znamená, že se s Opelem nedá vůbec jezdit.... (Typická závada: motor, elektronika, elektronická ruční brzda, odpadávající palsty v interiéru... - více se snad už pokazit v autě nemůže...). Můžeš nám potom vysvětlit, proč se tolik Opelů prodává v Evropě (a nejen v Evropě)? Že by celá Evropa byla plná "blbců"? Mně to spíše připadá, že zde vyprávíš strašidelné pohádky kategorie "jedna paní povídala". Ještě bych pochopil, pokud bys uvedl jeden typ motoru - může se stát, že se značce jeden typ motoru nepovede, ale všechny? Atd.
co přesně chceš konkretizovat? Že z 15 aut je co 14 dní některé v neplánovaném servisu? Že se náhodně vyskytují nouzové režimy motoru, že přístrojovka svítí čas od času červeně a oranžovově jako vánočmí stromeček? Že slečna spoléhající se na parkovací senzory vojela vedlejší auto, protože ani nepíply (a slečně nebylo divné, že pípátka nepípají ani v okamžiku, kdy už pípat měly?). Dokázal bych pochopit jedno či dvě "strašidelná" auta, ale s výjimkou jednoho jsou to naopak milovníci servisu.A nějak ti nevím - v Německu míval Opel docela velký podíl, dnes tam paběrkuje na 10%. Opel nabízí dobrý poměr cena/výbava, u Insignií třeba taky dobrou konstrukci zavěšení kol, to je možná důvod proč se prodává. Servisně to ale žádný hit není, to si dovolím na základě zkušeností s naším fleetem tvrdit zcela vážně.
Zavady, ktore uvadzas su bezne u vsetkych znaciek. Opel je celkom v pohode, statisticky je Schade daleko horsia, o BMW ani nehovorim. Sice mam X1 a doteraz ziadna vazna zavada len zakladne prehliadky a capy, ale chujoviny typu nefungujuce tlacitko okien alebo odjebany plastovy pant alebo miestami pazvuky sa neobjavuju ani na kamaratovej Astre OPC, kupovali sme v ten isty mesiac a rok. On dal za tu Astricku skoro tolko co ja za X1, vtedy som ho nechapal, ale ked sa z Astrou OPC vyhrajes na ceste tak pochopis. Opel sa podcenuje a pritom je v niecom na urovni premie alebo lepsi, spominane OPC alebo aj Insignia.
ne, takové závady určitě běžné nejsou. I pověstné francouzské plečky minulé dekády, co mívaly problémy s elektrikou jsou jen slabý čajíček v porovnání s nefunkční elektronikou a motory v Soplech.Šáde, ač ji rád nemám (je to taky laciný rozvrzaný vergl), je proti Soplu spolehlivost sama, když si člověk nekoupí provařené 1,2TSI, tak to bez větších zásadních technických problémů těch 200 tisíc najede.
LOL - ergonomicke sedacky v Opli su perfektne, plati to aj pre Astru aj pre Insigniu. Mame Opel taktiez vo fleete a ziadnu z tebou udavanych poruch nemame... Cely tvoj prispevok je jeden velky problem, ale nemam pocit, ze na strane aut Opel ;-)
ty AGR sedacky v soucasne astre jsou skutecne jedny z nej v teto tride, i novinari se o nich vyjadruji jen kladne.ale musim rict ze nejsou vhodny uplne pro vyzrany cechy, pro ty je vhodna treba octa
Měřím 2 metry, vážím 102kg - nejsem hubeňour, ale taky se nepokládám za vyžraného. A v ani jednom Soplu se mi nesedí dobře, stejně jako v Octavii nebo starších Superbech.Nejotřesnější je právě Astra, jejíž dimenze neumožňují rozumně složit nohy.
Jarda koukám má na čísla stejnou figuru a do sedadel se vejde pohodlně. To bude tím, že Jarda je udělanej chlap a ty budeš přetékající vepř. Prostě Jarda je svalovec a ty budeš sádelnatec. Ale za to přece žádný výrobce nemůže, že jsi tak otylý.
Jak vidím, někteří zažraní soplisti dokáží ze 3 řádek textu vydedukovat i periodu Angely Merkel.. B-]Ač "vepř" určitě nejsem, tak mám velmi citlivou páteř, což se projevuje velkým důrazem na kvalitu posedu. Kromě správného držení těla je totiž třeba taky určitá volnost v pohybu, a pokud sedačka umožňuje sezení jen jedním způsobem, nebude nikdy ergonomická. V opravdu kvalitní sedačce nemám problém ujet 1000km bez přestávky (což odpovídá jízdě na jedno natankování). A protože nesedím jak pošuk s kolenama pod nosem, nemám stlačené vnitřnosti, nemám problém s únavou nohou, atd. To ale troškař co maximálně odjel D1 z Prahy do Brna nikdy nepochopí.
Ahoj, můžu se zeptat na to, které sedačky ti vyhovují? měrím 197cm a váha se mi celoročně pohybuje mezi 95-105 kg. Také si dávám jako ty záležet na tom, jak sedím za volantem, tak že nejlépe vyšší posez, neležím atd. Nyní již druhým rokem jezdím ve Volvu S80 II a i když mám executive sedadla s masáží, tak na 100% spokojen nejsem. Díky za info.
Jo a pán má citlivá zádíčka, to jen potvrzuje tvou kondici. Obrovský pupek ti zatěžuje meziobratlové ploténky a atrofované zádové svaly tomu nepomůžou, ba naopak.
Ale tady nikdo nehovoří o tom jak sedíš, ale o tom jak v té sedačce přetékáš. A kromě toho že jsi tlusťoch, také vypovídá o tom jaký jsi řidiči to, že se tu chlubíš s tím pseudovýkonem 1000 km bez přestávky. Takhle jezdí jen bezohledná hovada, která si myslí, že nepotřebují odpočinek, nikdy neusnou a bezpečnost těch okolo je jim u ř.ti.
A to je právě tvůj nebetyčný omyl. V U.S. se takové vzdálenosti jezdí úplně běžně - protože nejezdí dobytčáky se "sportovními sedadly" made in konzern nebo Sopel. A protože nesedím v nepřirozené pozici ve stylu pilota F1, nemám problém odšoférovat těch 1000km bez jakékoli chyby, únavy nebo nepozornosti. Stejně tak se mýlíš ohledně mé konstituce a mimochodem: záda jsem si zničil "díky" sportu.
Jo U.S.???? Ty jsi hodně srandovní:-D:-D. Konečně jsem to pochopil, ty jsi od Autorevue najatý klaun, aby na diskuzích nebylo smutnou.
Ze se nestydis, byt takhle tlusty a jeste se tim tu chlubit. Fuj.
Mám astru j merim 203 cm a vazim 100 kg a me se v ni sedi nadherne. Letos jsem byl v Chorvatsku a dal jsem cestu jen s jednou prestavkou.
Tak to určitš sedáváš na zadní sedačce jako seržant Hightower! ;-)
Nejlepší sedačky měl Megan ll generace,nebo lll ve verzi RS;-)
výborné sedačky má Alfa GT... vážně výborné, pohodlné, skvělé boční vedení, nebolí z nich záda ani po x hodinách bez přestávky, navíc moc hezky vypadají
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.