Opel tvrdí, že nová Astra má nejlepší sedadla ve své třídě

Nová generace hatchbacku Opel Astra už není žádné tajemství, ale čeká se na jednu zásadní věc. Na první test. Ten totiž ukáže, jak auto skutečně jezdí a jestli má, jak se Opel nebojí tvrdit, nejlepší sedadla ve své třídě. Podle automobily mají perfektní sedadla velký přínos také pro bezpečnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ergonomické sedačky budou v Astře pochopitelně za příplatek, ale dostanete třeba i ventilaci, vyhřívání, masáž a možnost nastavení sedadla v 18 směrech

Už standardní sedačky jsou prý dokonalé, ale Opel se nyní chlubí úplně novou generací ergonomických sedadel s masáží, ventilací, vyhříváním a možností nastavení v až 18 směrech. Jistě, budou v Astře za příplatek, ale v této třídě aut jsou takové sedačky neobvyklé.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Opel ukazuje, jak sedadlo vypadá uvnitř a přibližuje jeho konstrukci. Sedadlo je o 10 kg lehčí než předchůdce, přesto má více funkcí (například ventilaci a masáž). Je také tenčí, což má prospět především místu na nohy vzadu.

Automobilka myslela právě i na zadní cestující a zadní lavici se snažila uzpůsobit tak, aby byla pohodlná i pro dospělého na dlouhých cestách. Například podpora stehen má být prý nejlepší mezi konkurenty, což pomůže snížit únavu a bolest při douhé cestě.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků