Opel tvrdí, že nová Astra má nejlepší sedadla ve své třídě

Nová generace hatchbacku Opel Astra už není žádné tajemství, ale čeká se na jednu zásadní věc. Na první test. Ten totiž ukáže, jak auto skutečně jezdí a jestli má, jak se Opel nebojí tvrdit, nejlepší sedadla ve své třídě. Podle automobily mají perfektní sedadla velký přínos také pro bezpečnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ergonomické sedačky budou v Astře pochopitelně za příplatek, ale dostanete třeba i ventilaci, vyhřívání, masáž a možnost nastavení sedadla v 18 směrech

Už standardní sedačky jsou prý dokonalé, ale Opel se nyní chlubí úplně novou generací ergonomických sedadel s masáží, ventilací, vyhříváním a možností nastavení v až 18 směrech. Jistě, budou v Astře za příplatek, ale v této třídě aut jsou takové sedačky neobvyklé.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Opel ukazuje, jak sedadlo vypadá uvnitř a přibližuje jeho konstrukci. Sedadlo je o 10 kg lehčí než předchůdce, přesto má více funkcí (například ventilaci a masáž). Je také tenčí, což má prospět především místu na nohy vzadu.

Automobilka myslela právě i na zadní cestující a zadní lavici se snažila uzpůsobit tak, aby byla pohodlná i pro dospělého na dlouhých cestách. Například podpora stehen má být prý nejlepší mezi konkurenty, což pomůže snížit únavu a bolest při douhé cestě.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků