Opel Tigra: tygr se skládací střechou (novinka)

Opel Tigra vstoupil na trh v roce 1994. Jelikož se příliš neprodával, ukončila v roce 2000 automobilka jeho prodej. Tigra zůstala bez nástupce. Více jak tři roky ji museli zákazníci oželet. Období půstu se nachýlilo ke konci – v Ženevě zazáří Tigra nová. Ta bude mít se svým předchůdcem pramálo společného. Automobil postavený na platformě Corsy osloví atraktivním zevnějškem i vnitřkem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Venkovní tvary odpovídají současné filosofii Opelu, k vidění jsou ostré linie, dynamické přední světlomety, krátké převisy. Nová Tigra přijede na trh jako kabriolet. Elektrohydraulická dvoudílná střecha navrhnutá Heuliezem nalezla útočiště za sedadly, před zavazadlovým prostorem. Při natažené střeše činí objem zavazadlového prostoru 444 l, složená střecha ponechá kufru 254 l objemu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kvalitní plasty a jejich zpracování považuje Opel za samozřejmost, interiér nové Tigry vyzdobil celou řadou lesklých prvků (hliník a chrom). O pohon novinky se budou zpočátku starat dva zážehové motory s objemy 1.4 a 1.8 l a výkony 66 kW/90 k a 92 kW/125 k.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků