Evropská odnož koncernu General Motors pracuje na voze situovaném nad Insignií, s návratem sportovního modelu je to ale nahnuté.
Značka Opel nakonec zůstala v lůně koncernu General Motors a takřka na vlastní pěst se pokouší o renesanci. Nejvyšší muž Opelu Karl-Friedrich Stracke se v rozhovoru pro Tagesspiegel rozvyprávěl o blízké budoucnosti automobilů Opel, jež by mohla být skutečně veselejší.
Ačkoli se Opel v posledních desetiletích s nasazováním „vlajkových lodí“ již kolikrát šeredně spálil, Stracke potvrdil, že se nyní pracuje na voze větším než Insignia. Podle starších informací půjde o vůz s moderní pohonnou soustavou (přesněji hybrid, nebo palivové články). Stane na prodloužené platformě Epsilon II, na níž v současnosti vyjíždí třeba Buick LaCrosse.
A jak to vypadá s již dlouho přetřásaným návratem „gran toureru“ typu někdejšího kupé Manta nebo Kadettu GT/E, jehož předznamenáním se vloni stala studie Opel Flextreme GT/E? Podle tvrzení Strackeho zatím špatně; všichni by je chtěli, ale nejsou na ně peníze…