Opel s novým stěžejním dieselem 1,6 CDTI ECOTEC

Honza  |  17. 01. 2013 12:50

žeby konkurence pro skvělý 1,6dci 130k?Renault má letos přijít se 1,6dci160k a dvojitým přeplňováním

Odpovědět  |   | 
veto  |  18. 01. 2013 08:15

ten dci od renaultu zabije posledny neduh a to turbo efekt.
male turbo da silu v nizkych otackach, rovnako aj potlaci turbolag.

Odpovědět  |   | 
Riwal  |  17. 01. 2013 16:19

Opel měl v nabídce již cca. od roku 2005 zážehový motor 2.2 16V DIRECT 114 kW s přímým vstřikem nejdříve pro Vectru / Signum a následně i pro Zafiru. V roce 2006 byl představen motor 2.0 SIDI Turbo 196 kW, kterým byl vybaven Opel GT. Od roku 2008 je 'přiškrcený' 2.0 SIDI Turbo (162 kW, následně i 184 kW) použit v Insignii. V roce 2011 byl motor 2.0 SIDI Turbo vyladěn na 206 kW pro Astru J OPC. Takže není pravda, že Opel nepoužíval benzinové motory s přímým vstřikem pro velkosériové modely.

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  17. 01. 2013 17:58

pokud ti opice přijde jako velkosériová, tak už vážně nevím. tady je myšlen motor pro sociály, něco jako třeba 1.2TSI ve fabce...

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  17. 01. 2013 20:38

Nevím proč Opel dává už nejmíň 20 let na motory logo ecotec, když tenkrát třeba Vectra, Omega, Calibra atd. nebyli ani ekonomické ani ekologické. Tak snad už ten nápis začne dávat smysl

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A