Opel prozradil motor Corsy GSi. A s tím i dopad nového měření emisí

15 komentářů

OnlyTruth
27. května • 12:31

darmo ked je to predny pohon moze mat aj 1000koni :/

David
19. května • 6:56

A k cemu to vlastne je mit takovy zavodni nebo polozavodni auto? ....mysleno vsechny znacky..... 130 km/h prece jedou vsechna nova vozidla....

Shimi
19. května • 7:28

David: Trochu hloupá otázka, nemyslíš? Ale odpovím ti. Zkus to a uvidíš. Přebytek výkonu je strašně příjemný a hlavně návykový. Jinak i s autem co má 1000 koní můžeš jezdit 50/90/130, v tom problém není. Právě naopak, většinou ti co mají silná auta jsou na silnicích nejklidnější.

mz
19. května • 22:11

V tomto případě je, jakékoliv vysvětlování, házení perel sviním.

Jouda
18. května • 12:34

Tak, kdo nám zbývá Renault clio, VW polo, Peugeot 208......., ostatní jsou už mimo. Nebo je tam ještě něco.

Shimi
18. května • 13:26

Z klasických HH už snad jenom Fiesta ST a Abarth 595, jinak už jen WarmHatche v podobě Ibizi FR a Swiftu Sport. Do budoucna možná i20 N a Rio GT.

Jouda
18. května • 13:33

Nemá ta Fiesta už jenom foukanej tříhrnek. Abarth je už artefakt a Swift Sport nepovažuji za sportovní auto rovnající se konkurenci.

Shimi
18. května • 14:02

Má, ale o objemu 1.5, což je rozdíl. A Abarth je sice artefakt, ale pořád ti nabídne 180 kobyl v nákupní tašce, respektive nákupní stylovce, zrychlení 0-100 za 6,7 s, podvozek Koni FSD, brzdy Brembo, skořepiny, alcantaru, apod. o čemž se ostatním může jenom zdát. A o SS jsem psal, že to je WM a ne HH.

Shimi
18. května • 11:31

Jinak k autu jako takovému. Nechápu jednu věc. Jako současný majitel Corsy D GSi 1.6T bych rád věděl, co mě má konkrétně přesvědčit, abych šel do Corsy E(F) GSi 1.4T, která bude v podstatě ve všem horší? Který polointeligentní manažer tohle rozhodl? To už se ve vedení všichni nadobro zbláznili? Naprosto promarněná šance!

NoFear
18. května • 16:17

Vzhledem k okolnostem je Corsa E GSi logické rozhodnutí.
Zde je několik důvodů:
1) Corsa E OPC měla starý motor 1.6 T, který by bylo obtížné adaptovat na nové em. normy
2) Corsa E GSi byla vyvinuta s minimálními náklady - ale má OPC podvozek, slušný bodykit + pěkný interiér a motor splňující Euro 6d-TEMP
3) Motor 1.4 T má i přes menší objem prakticky stejné parametry jako 1.6 T v Corse D GSi.BTW: S novou Corsou F by se mohla opět vrátit verze OPC.

Shimi
18. května • 18:32

NoFear: Logiku to právě nemá žádnou, protože mají v portfoliu 1.6T SIDI, která emise plní. Takže to mělo vypadat následovně. Corsa E(F) OPC 1.6T SIDI 150 - 160 kW a Corsa E(F) GSi 1.6T SIDI 120 - 130 kW. Toto by dávalo největší smysl světa.PS: Prakticky stejné parametry není to samé jako stejné parametry. Objem prostě ničím nenahradíš. A to se nebavíme o tom, že nová generace by jaksi měla být lepší, že? Už z principu. Navíc 1.4T má pořád konstrukční problémy. Majitelé Aster by mohli vyprávět.

NoFear
18. května • 22:51

To, že Corsa E nedostane 1.6 T SIDI se rozhodlo ještě za GM - zřejmě z důvodu úspory nákladů na adaptaci/validaci nového agregátu. A Corsa F (2019) už bude mít úpně novou lehčí platformu (CMP) a motory od PSA. Mimochodem 1.4 T v Corse E GSi stále vychází ze starší verze motoru a je bez přímého vstřikování paliva (stejný motor má i Adam S).
Cukající 1.4 T SIDI v Astře K je úplně jiný motor.PS: Corsa E GSi je pořád lepší nabídka než třeba (podivná) limitka Škoda Fabia edition R5.

Shimi
18. května • 11:15

Jan Mička: Honzo, nějak tomu nerozumím. Píšete, že GSi bude mezi standardem a OPC. Ale verze OPC zmizela z oficiálního ceníku cca před dvěma měsíci, právě v době uvedení prvotní informace o reinkarnaci modelu GSi. Já z těch všech informací pochopil, že OPC končí s verzí E a nástupce nebude a místo toho bude právě pouze verze GSi. Přesně jako u Insignie, tak jak to tedy je? Dá se k dnešnímu dni ještě objednat Corsa E OPC? Podle ceníku už by to nemělo být možné.

Jan Mička
18. května • 12:31 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,máte pravdu, ale možná jde o dočasné řešení spojené právě s přechodem na přísnější normy. Takhle teď vypadává z ceníků a konfigurátorů jedno auto za druhým. V technických datech tento motor ještě je, mají platnost od 1.4. a pořád se jedná o NEDC.Honza

NoFear
18. května • 15:45

Opel i nadále zachová divizi OPC, to samé platí i britskou odnož Vauxhall VXR.
S osmiválci (Holden Commodore / Vauxhall VXR8) ani šestiválci (Insignia OPC/VXR) a velkými objemy se již kvůli emisím nepočítá. Lze čekat elektrifikované pohony - hybridy, nebo plug-in hybridy. http://www.carbuyer.co.uk/news/163606/vauxhall-vxr-... ...
http://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/103465/vauxhall-... ... Myslím, že první novodobé OPC (pod taktovkou koncernu PSA) bude Grandland X plug-in hybrid s e-AWD a celkovým výkonem 300k.

Doporučujeme

Články odjinud