Opel představí velmi čisté motory ecoFlex

Na blížícím se frankfurtském autosalonu představí německá automobilka Opel inovované agregáty, které se v brzké době objeví v modelech Corsa a Astra. Z pohledu zákazníka se jedná o jakousi odpověď na konkurenční vozy BlueMotion automobilky Volkswagen.

Prvním z motorů bude agregát 1,3 CDTi, tedy naftový čtyřválec. Díky novému software, který řídí spalování, bude dosaženo velmi nízkých hodnot emisí CO2, které mají klesnout pod magickou hranici 120 g/km.

Druhým z představených agregátů bude turbobenzin o objemu 1,6 l, který je v současnosti použit v modelu Corsa GSI s výkonem 150 k a v modelu Astra s výkonem 180 k. Motor bude upraven tak, že bude schopen jezdit i na palivo E85, tedy na směs benzínu a lihu. Díky tomu dosáhne motor nižších emisí, které by se měly také výrazně přiblížit požadovanému limitu Evropské komise.

Bližší informace o těchto motorech nejsou prozatím k dispozici, ale automobilka je hodlá zveřejnit ještě před samotným autosalonem.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků