Corsa 1.3 nafťáky umí i výkonnější. Ptám se proč jen s verzí 55kW, když by té nové - těžší a větší slušel lepší výkon - cena by byla mimo cílovou skupinu?
Ja bych si dovolil hadat, ze to bude neco podobneho jako ma Hodna Civic Hybrid s technologii IMA. Ten elektromotor by mohl mit neco mezi 8kw az 12kw. Dieslovy motor bych, ale pri stani nezastavoval, u nafty to neni uplne ono. U benzinu klidne, ale naftu bych nechal jet i pri stani. No a misto baterek bych radeji videl ultrakondenzatory, ale to asi jeste nejakou dobu potrva nez to bude vyuzitelne. Jinak docela zajimave reseni, jen doufam, ze to nebude moc drahe.
IMA je pokus za malo penez ziskat hodne muziky a vysledkem je pravy opak. Honda uz oznamila, ze dalsi vyvoj tohoto systemu rusi. Jedine spravne reseni je "full" hybrid, ktery se naopak pod Toyotou uspesne rozviji smerem k plug-in hybridu. Takze ja doufam, ze to obdoba IMA nebude, ale jak znam VW, tak se obavam, ze mate pravdu. Ze si jen zopakuji stejnou chybu jako Honda.
som zvedavy na tesyt auto bildu. osobne vitam hybridy, i ked v zasade prakticky nic neriesia, ale zaujima ma ich zivotnost ako celku. na moj vkus je tam az prilis technologii, ktore zvysuju moznost poruchy.
v USA dlouhodobě používají hybridy v taxíkách v NY - zatím má každé auto najeto cca 280 000 km a bez probémůna palivu se ušetřilo 250 000$ - je jich 18, takže každé průměrně skoro 14 000$http://www.autoblog.com/2007/04/04/ford-escape-hybrid-taxis-demonstrate-durability-on-new-york-stre/
Zalezi jen na tom, jak se to zkonstruuje - viz nedavno publikovane - Toyota Prius - bezkonkurencne prvni misto v zebricku uzivatelske spokojenosti a spolehlivosti.
tak porucham sa uplne nikdy vyhnut neda... ale napr. v lietadlach je urcite viac technologie a vacsinou lietaju bez problemov... ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.