Opel: nové úsporné benzíňáky pro Corsu, Agilu a Merivu

Opel rozšířil nabídku maloobjemových benzínových motorů o čtyřválec 1.2 s výkonem 59 kW; oproti starší verzi byl výkon navýšen o 4 kW (původně 55 kW). Motor se objeví v Corse a Agile s pětistupňovou převodovkou. 

Corse klesla kombinovaná spotřeba z 6,1 na 5,8 l. Naopak byly zlepšeny dynamické parametry, na stovku se Corsa dostane za 12,5 s (dříve 13 s), maximálka vzrostal o pět km/h na 175 km/h. Agila se stejným motorem spotřebuje 6 l/100 km (6,3 l), maximální rychlost vzrostla za 155 na 161 km/h; zrychlení na stovku se zlepšilo z 13,5 na 13,2 s.

Druhý motor 1.4 l s výkonem 66 kW pak nahrazuje motor dvouventilový 1.6 s výkonem 64 kW v Merivě. Spotřeba staré šestnáctistovky činila 7,5 l, spotřeba čtrnáctistovky je pak 6,4 l/100 km. Zlepšila se rovněž akcelerace na stovku, místo 14,5 s to Merivě trvá 13,8 s.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků