Opel: nástupce Omegy se určitě objeví

Vedení koncernu General Motors, které vlastní německou automobilku Opel, oznámilo, že se na trhu zcela jistě objeví nástupce modelu Omega. Ten bude postaven na platformě Zeta a opět dostane zadní náhon.

Vůz ovšem bude vyvíjen tak, aby vyhovoval globálním požadavkům na vůz vyšší střední třídy. Počítá se totiž s tím, že bude prodáván nejen v Evropě, ale pod různými jmény i v Austrálii (Holden) a ve Spojených státech (zřejmě Saturn).

Z neoficiálních zdrojů přišly informace o tom, že Omega bude nástupcem vskutku plnohodnotným. Pro vybrané trhy má být v nabídce i šestilitrový osmiválec, což ovšem není až tak překvapivé. Australský Holden totiž podobné modely běžně nabízí.

Těžko říci, jaké motory nabídne Opel Omega pro evropské zákazníky, ale dá se očekávat, že zhruba to, co v současnosti nabízí Vectra, Signum a případně to, co se plánuje nasadit do těchto modelů.

Není ovšem známo, kdy má Omega přijít na trh, ale hovoří se o letech 2009 a 2010.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků