Opel nabízí doživotní záruku na svá auta, ale ne každému

Německý Opel přišel se zajímavou nabídkou. Na všechna auta prodaná po prvním srpnu letošního roku se vztahuje tzv. doživotní záruka. Pochopitelně nejde o absolutní záruku bez omezení, neomezená je pouze časově, jinak je možné ji uplatnit pouze do 160 tisíc najetých kilometrů a vztahuje se jen na určité části vozu. Přesněji jde o motor a převodovku, řízení, brzdy a elektronické komponenty. A abyste ji u svého vozu udrželi v platnosti, musíte každý rok alespoň jednou do servisu na pravidelnou prohlídku.

I tak lze tento tah vnímat pozitivně, potíže je ovšem v tom, že u nás z něj profitovat nebudete. Tato záruka je nyní poskytována pouze v Německu a Velké Británii, zákazníci na ostatních trzích mají smůlu.

Proč? Důvod je prostý. Opel se snaží zlepšit svá prodejní čísla, která aktuálně velmi trpí koncem šrotovacích mánií, jenž podporovaly hlavně prodeje malé Corsy. Jen v Německu klesly prodeje firmy od ledna do července o plných 40 procent a pokud se tento trend má změnit, musí se prodeje zlepšit hlavně na velký trzích. Těmi největšími jsou přitom pro Opel právě německý a britský, kde své produkty prodává pod značkou Vauxhall.

Jak budou na tento krok reagovat zákazníci, to ukáže až čas. Nabídka se nám ale nezdá být natolik „hvězdná”, aby jakkoli zvrátila tak velký propad prodejů.

Klepněte pro větší obrázek
Doživotní záruka „britského Opelu” má i své vlastní logo
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky