Opel nabídne zákazníkům integrovaný nosič kol do zadního nárazníku

5 komentářů

Gooorila
5. března • 1:00

No, přiznám se že je tohle věc, která se mi líbí natolik, že to bude velký plus při výběru nového auta. Na kole jezdím rád, nosiče na střeše již nechci (sousedovi v ulici ukradli uzamykatelné nosiče Thule ze střechy auta během necelé hodiny, když se vrátili z dovolené, kola odvezli do sklepa a než si dopil kávu a došel sundat i nosiče, byly pryč a vyjíždím zhruba 3x týdně a pokaždé to sundávat/nasazovat...nechci), nosič na páté dveře nechci, protože mu nevěřím a nosič na kouli je zase nanic, protože to nemůžeš nechat někde na "houbařské odbočce", kde nechávám auto a jdu se projíždet a do kufru se to vleze s obtížemi.
Teď dávám kolo do kufru a musím sundat jak přední, tak zadní kola a vytáhnout sedlovku se sedátkem :o/. Kdyby bylo tohle možné namontovat na Fabii combíka, jsem šťastný. Protože to ale nepředpokládám, 3 roky to ještě zkousnu a pak jdu do Opelu, případně jiné značky, která mi tohle nabídne (asi hloupý názor na webu zabývající ho se automobily a řeší se zde jaké turbo a jaký princip má pohon všech kol, ale já jsem řidič uživatel, který je spokojen s kombíkem fabií 1,2 HTP :o)

jjj
7. října • 18:53

Jen by mě zajímalo, jestli nějak zmenšuje zavazadlový prostor a jestli je možné u nás koupit 3. registrační značku.

patrik
7. října • 4:00

Je to fajn, tenhle systém se objevil na výstavách před pár lety u různých automobilek a dnes se dostává do praxe. Očekávám, že co nevidět s ním přijde např. i Hyundai-Kia, vystavovali to tuším před 2 lety. Jinak ale platí, že řada automobilek má v doplňcích klasické nosiče na 1-2 kola za zadní nárazník (pro HB a SDN), které se montují na tažné zařízení. Z hlavy mě napadá Suzuki a Kia.

patrik
7. října • 4:12

(pardon, odklidnul jsem to před dopsáním) Otázka je, kolik místa na rozdíl od klasického externího systému zabere integrovaný systém v kufru a jestli to nepovede k preferování vysloveně dojezdových rezerv a ještě hůř lepicích souprav. Další věc k ověření je dokonalost zatěsnění pohyblivých částí a antikorozní ochrana všech citlivých míst.

ACE
7. října • 13:06

Rezerva se samozřejmě v autě už nenachází.(s tímto zařízením)

Doporučujeme

Články odjinud