Opel nabídne zákazníkům integrovaný nosič kol do zadního nárazníku

Po úspěšné premiéře konceptu nosiče kol v osobních vozech přichází systém Flex-Fix do sériové výroby. Velmi chytré řešení nosiče kol, který je integrovaný do podlahy zavazadelníku a zadního nárazníku, ušetří mnohým práci s nasazováním externích systémů. Flex-Fix je dimenzován na kola o rozměrech 18-28" a má nosnost až 40 kg.

Mimo modelu Corsa nabídne Opel tento prvek i do nového SUV Antara, který se na trhu objeví již v příštím roce, a také do rodinné Zafiry. Zároveň bude tento systém využívat mateřský koncern General Motors.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Flex-Fix v akci
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků