Opel nabídne zákazníkům integrovaný nosič kol do zadního nárazníku

Po úspěšné premiéře konceptu nosiče kol v osobních vozech přichází systém Flex-Fix do sériové výroby. Velmi chytré řešení nosiče kol, který je integrovaný do podlahy zavazadelníku a zadního nárazníku, ušetří mnohým práci s nasazováním externích systémů. Flex-Fix je dimenzován na kola o rozměrech 18-28" a má nosnost až 40 kg.

Mimo modelu Corsa nabídne Opel tento prvek i do nového SUV Antara, který se na trhu objeví již v příštím roce, a také do rodinné Zafiry. Zároveň bude tento systém využívat mateřský koncern General Motors.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Flex-Fix v akci
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků