Opel Mokka se pro Moskvu převlékl do oranžové

Malý crossover Opel Mokka zákazníky zaujal, ale není radno usínat na vavřínech. Prodej je třeba podporovat. Jak? Co takhle konceptem?
Opel Mokka se pro Moskvu převlékl do oranžové

Na autosalon v ruské metropoli si blesk přivezl stylovku pro maximálně polní cesty v ještě vyšperkovanější podobě. Mokka Moscow Edition se určitě prodávat nebude, ani v hlavním městě velké země na východě, ani jinde. Ale za pozornost rozhodně stojí. A nejen tím, že firemní fotky byly pořízeny na Rudém náměstí se známým chrámem Vasila Blaženého v pozadí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
„Moskevská edice“ Mokky údajně vznikla na počest ruské metropole

Auto však není rudé, je hlavně oranžové. Tahle výrazná sytá barva byla módní před čtyřiceti lety, nyní se však začíná vracet. A to je dobře, protože ať si myslíte o vnějších tvarech, co chcete, sluší mu. Oranžové na moskevském opelu nejsou jen velké plochy karoserie včetně rámečků mlhovek, ale také dvojité paprsky efektních litých kol. Spodní část Mokky pokrývá šedočerný plast, v tomhle odstínu jsou třeba i střední sloupky, kliky dveří, celá střecha a nosiče na ní.

Kryt podvozku nalakovali v Rüsselsheimu naopak stříbrnou, ale tuhle kombinaci známe nejen od Opelu, používá ji rovněž stále rostoucí konkurence a drsně se tvářící kombíky a dodávky.

Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký  

Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký  

Oranžovou však najdeme i v Alcantarou čalouněném interiéru: na prošívání sedadel, lemech koberečků, výplních dveří a palubní desce. Dekor na ní je navíc ozdoben mapou centra Moskvy, studie vznikla jen a jen na počest hlavního města. Má určitě tu nejlepší výbavu, prozrazuje ji třeba displej ve středové kapličce. Co se ukrývá pod kapotou, německá automobilka bohužel nesdělila. Instalovaná převodovka však rozhodně není manuální, takže by to klidně mohl být turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec se 103 kW. Pokud nemá tahle čtrnáctistovka náhodou ještě vyšší výkon.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 168 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2011
Stav: 157 957 km
Cena: 207 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků