Elektrický crossover získal sadu vylepšení pro snazší provoz. Teď ujede přes 400 kilometrů na jedno nabití.
Koncern Stellantis postupně zavádí novou techniku do všech modelů na platformě CMP. Například po Peugeotech e-208 a e-2008 nyní došlo i na crossover od Opelu. Dostává nový elektromotor s výkonem 115 kW (156 k) a točivým momentem 260 Nm – původně měl jen 100 kW. Baterie disponuje kapacitou 54 kWh a spotřeba klesla z udávaných 17,8 kWh na 15,2 kWh dle WLTP. Změny tak posunuly oficiální dojezd na hodnotu 406 kilometrů místo dřívějších 338 km.
Vylepšená elektrická Mokka zrychlí na 100 km/h do deseti sekund a maximální rychlost činí 150 km/h. Na 100kW stejnosměrné nabíječce lze nabít baterii na 80 % zhruba za půl hodiny, doma to jde stejnosměrně a třífázově 11 kW. K úsporám si Opel pomáhá například standardně montovaným tepelným čerpadlem, možností spustit výhřev ještě „na kabelu“ přes aplikaci MyOpel nebo režimem B pro intenzivnější rekuperaci.
Automobilka také mění označení svých elektromobilů, místo Mokky-e zde odteď máme Mokku Electric. Provedení s novou technikou bude dle PR manažera značky Opel Martina Hejrala možné objednávat hned zkraje příštího roku, fyzicky vozy dorazí do republiky ke konci prvního čtvrtletí roku 2023.