Opel Mokka dostal základní diesel 1.6 CDTI o výkonu 81 kW a internet

Opel Mokka dostal základní diesel 1.6 CDTI o výkonu 81 kW a internet

Nový diesel 1.6 CDTI postupně vytlačil starou jednotku 1.7 CDTI ze všech Opelů. Nyní se v jednotlivých modelech začínají usazovat i jeho různé verze. SUV, nebo chcete-li crossover Opel Mokka tak doplňuje nabídku o další, tentokrát slabší provedení tohoto turbodieselu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel označuje novou řadu moderních vznětových motorů jako „šeptající“ diesely. Opel Mokka teď dostal další provedení o nižším výkonu, ale také s nižší spotřebou

V září se pod kapotu Opelu Mokka dostala hned nejsilnější verze o výkonu 136 koní, ale tentokrát jde o prostřední provedení o výkonu 81 kW, tedy 110 koní a točivém momentu 300 Nm, který je k dispozici v 2000 ot./min. Standardem je šestistupňová manuální převodovka.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Opel Mokka 1.6 CDTI 81 kW tak zvládne stovku za 12,5 sekundy a akcelerace z 80 na 120 km/h na pětku mu trvá 11,8 sekundy. To nejsou hodnoty, které by lámaly rekordy, ale auto má zas kombinovanou spotřebu 4,1 až 4,3 litru na 100 km a emise 109 g/km CO2.

V Německu je Opel Mokka s tímto motorem o 500 eur levnější než silnější provedení. Novinkou jsou i dvě další barvy karoserie a můžete si přiobjednat i asistenční systém OnStar, který třeba umí sám přivolat pomoc při nehodě. Opel Mokka nyní může mít také internet na palubě s WiFi hotspotem.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků