Opel modernizoval svůj velkoprostorový model Zafira

Automobilka Opel mírně modernizovala svůj velkoprostorový model Zafira. Pokud začneme u vzhledu vozu, nepříliš výrazná změna se odehrála na masce chladiče, který je nyní opatřen pochromováním. Mírně upravené jsou i zadní svítilny. Největší inovace se ale odehrála uvnitř, Opel chce tímto ustát silnou konkurenci. Právě vnitřní uspořádání prostoru je pro vozy typu MPV klíčové.

Vylepšení se dočkal hlavně systém uchycení sedadel Flex7, který dodává Zafiře potřebnou variabilitu. Variant uzpůsobení interiéru je opravdu nespočet, přičemž lze kombinovat od sedmimístného vozu až po dvoumístnou „dodávku“. Nyní lze nově převážet dlouhé předměty i uprostřed, a to sklopením středního sedadla. Je to díky novému poměru jejich dělení ve střední řadě, které je nyní 40:20:40.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Zafira má má nyní upravenou přední masku s chromovanou lištou,
zadní skupina světel byla rovněž modernizována.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Možností uspořádání interiéru je v Zafiře opravdu spoustu, záleží jen
na vaší vlastní fantazii.

V interiéru jsou použity nové materiály. Další novinkou je loketní opěrka s odkládací schránkou mezi předními sedadly, u kterých lze nastavit úhel sklonu sedáku. Zafira nyní nabízí i xenonové světlomety s možností regulace úhlu paprsku.

V motorové nabídce je na výběr ze šestice agregátů. Ze zážehových je to 1.6 16V (74 kW/100 k), 1.8 16V (92 kW/125 k), 2.2 16V (108 kW/147 k). Na vrcholu stojí model OPC s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW/200 koní. Co se týče vznětových jednotek, k dispozici jsou známé varianty DTI o objemu 2.0 l (74 kW/100 k) a 2.2 l (92 kW/125 k).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků