Automobilka Opel mírně modernizovala svůj velkoprostorový model Zafira. Pokud začneme u vzhledu vozu, nepříliš výrazná změna se odehrála na masce chladiče, který je nyní opatřen pochromováním. Mírně upravené jsou i zadní svítilny. Největší inovace se ale odehrála uvnitř, Opel chce tímto ustát silnou konkurenci. Právě vnitřní uspořádání prostoru je pro vozy typu MPV klíčové.
Vylepšení se dočkal hlavně systém uchycení sedadel Flex7, který dodává Zafiře potřebnou variabilitu. Variant uzpůsobení interiéru je opravdu nespočet, přičemž lze kombinovat od sedmimístného vozu až po dvoumístnou „dodávku“. Nyní lze nově převážet dlouhé předměty i uprostřed, a to sklopením středního sedadla. Je to díky novému poměru jejich dělení ve střední řadě, které je nyní 40:20:40.
Zafira má má nyní upravenou přední masku s chromovanou lištou,
zadní skupina světel byla rovněž modernizována.
Možností uspořádání interiéru je v Zafiře opravdu spoustu, záleží jen
na vaší vlastní fantazii.
V interiéru jsou použity nové materiály. Další novinkou je loketní opěrka s odkládací schránkou mezi předními sedadly, u kterých lze nastavit úhel sklonu sedáku. Zafira nyní nabízí i xenonové světlomety s možností regulace úhlu paprsku.
V motorové nabídce je na výběr ze šestice agregátů. Ze zážehových je to 1.6 16V (74 kW/100 k), 1.8 16V (92 kW/125 k), 2.2 16V (108 kW/147 k). Na vrcholu stojí model OPC s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW/200 koní. Co se týče vznětových jednotek, k dispozici jsou známé varianty DTI o objemu 2.0 l (74 kW/100 k) a 2.2 l (92 kW/125 k).