Opel Meriva s čerstvým faceliftem sází na hospodárnější motory

Značka Opel na autosalonu v Bruselu vystavuje také modernizované provedení svého MPV Meriva.

První živé snímky a podrobnosti k modelu Opel Meriva jsme vám přinesli již v červenci roku 2010, přičemž všechny důležité informace k jeho čerstvému faceliftu od nás znáte už z loňského října. Tento prakticky střižený vůz, jenž vyniká proti směru jízdy otevíraným zadním párem dveří, na našich silnicích zatím příliš nezdomácněl. Ovšem je třeba poznamenat, že co se spolehlivosti týče, zabodoval v poslední statistice TÜV Report jako vůbec nejspolehlivější vůz německého trhu v daném segmentu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejdůležitějšími prvky faceliftu jsou upravená příď, nové zadní svítilny a zavedení motoru 1,6 CDTI a multimediální soustavy IntelliLink

Teprve nyní byla sada modifikací pro Opel Meriva představena oficiálně. Jak už od nás víte, facelift se dotknul hlavně upravené přídě s výraznější a širší maskou chladiče, přepracovaných světlometů s vestavěnými zdroji LED pro denní svícení a zadních svítilen rovněž složených z LED. Na palubě se nic zásadního nezměnilo, za zmínku stojí hlavně multimediální soustava Opel IntelliLink se sedmipalcovým displejem sloužícím také k projekci obrazu couvací kamery.

Opel Meriva dostal tvář z Insignie a „mimořádně kultivovaný“ diesel

Opel Meriva dostal tvář z Insignie a „mimořádně kultivovaný“ diesel

Důležitou novinkou modernizované Merivy je zavedení nového vznětového čtyřválce GM 1,6 CDTI, který při výkonu 136 koní (100 kW) a točivém momentu 320 Nm vozu zajistí průměrnou spotřebu 4,4 l/100 km, což je o 10 % méně než u dosud používaného agregátu Isuzu 1,7 CDTI se stejným výkonem. Podladěné provedení motoru 1,6 CDTI s výkonem omezeným na 110 koní (81 kW) se pak má pochlubit spotřebou 3,8 l/100 km a emisemi CO2 sníženými na 99 g/km.

Všechny motory pro vylepšený Opel Meriva nově plní emisní normu Euro VI.
 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků