Opel má přehlednější internetové stránky

Každý, kdo někdy dříve zavítal na webovou prezentaci Opelu, mi dá za pravdu, že nebyla ani přehledná, ani informačně obsažná. Najít zde potřebné informace jako ceník, technická data, akční nabídky apod. byla práce téměř pro detektiva. A v mnoha případech ani nebyl úspěšný.

Nová podoba je proto jednoznačně změna k lepšímu. Je jednodušší pro orientaci, ergnomičtější a i obsahově lepší. K potřebným datům se dostanete podstatně dříve. Opel si zkrátka uvědomil, že dobrá prezentace na internetu může přitáhnout nové zákazníky. V této polovině roku změnili design a funkčnost stránek také Fiat, Alfa Romeo, BMW, Renault či Škoda a vždy to byla změna k lepšímu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků