Opel má nový motor 1.8 Ecotec 103 kW

V nové Zafiře si odbude premiéru nový zážehový motor o objemu 1.8 l a výkonu 103 kW. Tento motor nahradí dosavadní čtyřválec 1.8 Ecotec 92 kW, který se nachází téměř ve všech modelech Opelu. Nový motor má kromě vyššího výkonu a lepšího průběhu točivého momentu také nižší hmotnost a menší spotřebu. Agregát se později objeví i ve faceliftované Vectře a Signumu.

Základní parametry (Vectra):

  • Výkon: 103 kW/6 300 ot.
  • Točivý moment: 175 Nm/3 800 ot.
  • Technologie: variabilní časování ventilů, čtyři ventily na válec
  • Hmotnost: 118 kg
  • Spotřeba: 7,3 l/100 km (dříve 7,6 l)
  • Max. rychlost: 213 km/h (dříve 205 km/h)
  • Zrychlení na 100 km/h: 10,5 s (dříve 11,2 s)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový motor dostane nejprve Zafira, pak Vectra a Signum

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků