Opel má nový motor 1.8 Ecotec 103 kW

V nové Zafiře si odbude premiéru nový zážehový motor o objemu 1.8 l a výkonu 103 kW. Tento motor nahradí dosavadní čtyřválec 1.8 Ecotec 92 kW, který se nachází téměř ve všech modelech Opelu. Nový motor má kromě vyššího výkonu a lepšího průběhu točivého momentu také nižší hmotnost a menší spotřebu. Agregát se později objeví i ve faceliftované Vectře a Signumu.

Základní parametry (Vectra):

  • Výkon: 103 kW/6 300 ot.
  • Točivý moment: 175 Nm/3 800 ot.
  • Technologie: variabilní časování ventilů, čtyři ventily na válec
  • Hmotnost: 118 kg
  • Spotřeba: 7,3 l/100 km (dříve 7,6 l)
  • Max. rychlost: 213 km/h (dříve 205 km/h)
  • Zrychlení na 100 km/h: 10,5 s (dříve 11,2 s)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový motor dostane nejprve Zafira, pak Vectra a Signum

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků