Opel má nový ceník malého SUV Mokka. Začíná na 377 900 Kč

Na přelomu roku začal Opel v tuzemsku prodávat modernizované provedení malého SUV Mokka. Důležitější než změněný vzhled je nová technika v útrobách.

Už za 377 900 Kč lze v současnosti u tuzemských dealerů značky Opel získat modernizované provedení Opelu Mokka, který má nyní v názvu rovněž písmeno X.

Za tyto peníze zákazník získá vůz s benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu válců 1,6 litru (výkon 85 kW/115 koní) v základní výbavě Selection.

Ta mimo jiné obsahuje rádio s ovládáním na volantu, manuální klimatizaci, palubní počítač, tempomat, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, alarm, dálkové ovládání centrálního zamykání, asistent pro rozjezdy do kopců a střešní ližiny.

Opel Mokka by Bitter: Kompaktní crossover dostal luxusní interiér

Opel Mokka by Bitter: Kompaktní crossover dostal luxusní interiér

Nejlevnější verze s pohonem všech kol (ve výbavě Enjoy a se zážehovým přeplňovaným motorem 1,4) pak přijde na 510 900 Kč. Pohon všech kol s mezinápravovou elektromagnetickou spojkou byl přepracován. Podle potřeby posílá buď sto procent výkonu na přední kola nebo dokáže sílu mezi přední a zadní nápravu rozdělovat až do poměru 50:50. V běžných podmínkách jezdí Mokka X 4x4 pouze s poháněnými předními koly.  

Motor 1,4 turbo je jednou z novinek, které se objevily pod kapotou. nabízí se ve dvou výkonových provedeních - 103 a 112 kW.  Pro zájemce o vozy tankující naftu jsou tu také nové jednotky. Letitý agregát 1,7 CDTi nahradily úspornější a tišší turbodiesely 1,6 CDTi. Lze volit buď výkon 81 nebo 100 kW. Kromě manuálních převodovek je v nabídce i nový "automat". Jedná se o klasický typ s hydrodynamickým měničem s šesti převodovými stupni

Třetím typem paliva, které Mokka dokáže využít, je opět LPG. V nižší výbavě ho lze pořídit za 495 900 Kč.

V interiéru během modernizace zmizela na středu horní hrany palubní desky kaplička s displejem multimediálního systému a byla nahrazena dotykovým displejem usazeným níže.

Vůbec elektronická výbava je teď ve voze Mokka X výrazně bohatší. Například inovovaná kamera Opel Eye nyní umí nejen číst dopravní značky a přepínat světla, ale dokáže rovněž udržovat vůz v jízdním pruhu, varovat před srážkou a "zařídit" nouzové brzdění.

Novinkou je rovněž systém Onstar, který je součástí již druhého stupně výbavy. Pomocí něj je možné si již nyní (před povinným zavedením systém tísňového volání e-call) přivolat si v případě zdravotní indispozice nebo nehody pomoc, nebo se spojit se servisem. První rok mají navíc zákazníci zdarma k dispozici aplikaci, pomocí které lze zjistit polohu vozu, zkontrolovat na dálku stav paliva a oleje, upozornění na odcizení vozidla zablokování zapalování v něm. Tři měsíce jsou také k zdarma k dispozici mobilní data. Ty jinak v České republice stojí 399 Kč za 5 GB. Druhý a každý další rok provozu vozu se pak za provoz balíčku služeb Onstar bude platit 2499 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 272 073 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira Tourer 2
Rok výroby: 2012
Stav: 66 300 km
Cena: 356 000 Kč
Opel Meriva 1,7
Rok výroby: 2003
Stav: 154 711 km
Cena: 64 000 Kč
Opel Zafira 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 204 223 km
Cena: 93 000 Kč
Opel Zafira 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 215 883 km
Cena: 120 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 160 077 km
Cena: 69 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků