Opel končí v Austrálii. Všimne si toho někdo? Těžko…

Značky přicházejí i odcházejí. Včera to zabalilo Suzuki v USA, zítra končí Opel v Austrálii, jinak to nejde.
Opel končí v Austrálii. Všimne si toho někdo? Těžko…

Automobilka Opel dosud nabízela v Austrálii hlavně své modely Corsa, Astra a Insignia. Zatímco původně se počítalo s odbytem 15 000 vozů v prvních třech letech, vloni se tam prodalo jen 541 aut a za první pololetí roku 2013 jich bylo nějakých 989. Rozhodnutí o ukončení přítomnosti značky Opel na australském trhu tak snad ani nepřekvapí. Dle oficiálního vyjádření nyní probíhají jednání o tom, zda by bylo možno v Austrálii prodávat evropské vozy Opel pod značkou Holden, dalším subjektem koncernu General Motors.

Dilema Opelu: je spíše prémiová, nebo spíše levná značka?

Dilema Opelu: je spíše prémiová, nebo spíše levná značka?

Je třeba připomenout, že vozy Opel se v Austrálii začaly oficiálně prodávat až na začátku loňského roku v rámci plánované ofenzívy na jihoafrické, jihoamerické a středovýchodní trhy a do Číny. V Austrálii se to zkrátka nepodařilo.

Holden: poslední výspa velkých sedanů kapituluje

Holden: poslední výspa velkých sedanů kapituluje

Zrušeno bude všech 20 dealerství Opelu, ovšem propouštět se zřejmě nijak výrazně nebude: většina prodejních míst totiž běží v rámci větších prodejen nabízejících i jiné automobilové značky. Vesměs pochopitelně Holdeny.
 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků