Opel Karl Rocks: Oplastované štěně se do terénu nechystá

Stále vyšší obliba městských crossoverů „dohání“ automobilky k zajímavým krokům. Kupříkladu Volkswagen opatřil model Up! vyšší světlou výškou, plastovými lemy blatníků a Cross Up! byl na světě, něco podobného udělala také Škodovka a vznikla Fabia Scoutline. Dokonce i Opel má v této oblasti bohaté zkušenosti – po modelu Adam Rocks přichází offroadově laděný Karl Rocks, do terénu se však nechystá.

Opel Karl je odpověď na Dacii. Bude stát pod 200 000 korun?

Opel Karl je odpověď na Dacii. Bude stát pod 200 000 korun?

Opel Karl Rocks si odbude premiéru na blížícím se autosalonu v Paříži, kde se bude snažit oslnit vyšší světlou výškou, ochrannými plasty a 15palcovými disky ve dvoubarevném provedení. Vypadá opravdu „naježeně“, světlost se ale ve skutečnosti zvedla o pouhých 18 milimetrů, které pomohou hlavně při proplétání městěm. Na střeše pak nechybí bytelné podélné nosiče. Ani ty sice z vozu off-road neudělají, to po něm nicméně na druhou stranu nikdo nechce.

V dnešní době automobily neprodává pouze jejich design, ale také moderní, zejména multimediální technologie. Ve standardu dostanete rádio Opel R 300, za příplatek systém R 4.0 IntelliLink s Apple CarPlay a Android Auto konektivitou nebo navigací pracující přes Apple a Google mapy. Poslední možností je systém R 4.0 IntelliLink s vestavěnou navigací a nechybí ani Opel OnStar, který známe například z nové Astry.

Opel Karl: Světová premiéra v březnu, uvedení na trh v létě

Opel Karl: Světová premiéra v březnu, uvedení na trh v létě

Myslelo se však také na bezpečnost a pohodlí – výbava zahrnuje například parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, nebo možnost snížit odpor posilovače řízení, což se hodí například při manévrování ve městě.

Opel zatím nezveřejnil technická data Karlu Rocks, překvapení ale nečekejme. Pod kapotou totiž stoprocentně najdeme atmosférický litrový tříválec s výkonem 55 kW ze standardní verze. Vůz se v nabídce objeví koncem tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků