Opel Karl je odpověď na Dacii. Bude stát pod 200 000 korun?

Nový Opel Karl bude hrát roli úplně základního modelu automobilky. V Německu se nová třídveřová Corsa prodává od 11 980 eur (u nás od 234 900 korun v pětidveřovém provedení), nový Karl má ale základní německou cenovku stanovenou na 9500 eur. Uvidíme, jestli se tedy na našem trhu dostane pod magickou hranici 200 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Karl má být nejen konkurence velmi levným autům, ale také soupeř například pro tria 108/C1/Aygo a Citigo/Mii/Up!. V nabídce značky půjde o úplně základní model

Automobilka Opel si od modelu Karl slibuje opravdu hodně. Spolu s Corsou a Adamem má vytvořit silnou základnu z malých a cenově dostupných modelů. Přesto se nemá jednat o laciné auto a například interiér ukazuje, že se tu zrovna moc nešetřilo. Opel si chce evidentně připravit obranu proti invazi levných, především čínských aut.

Opel chce konkurovat Dacii. Zvažuje výrobu levných aut

Opel chce konkurovat Dacii. Zvažuje výrobu levných aut

Opel také slibuje vybavenost bezpečnostními systémy obvyklými o dvě třídy výše, například rozpoznáváním dopravních značek, protikolizním systémem a podobně. Pod kapotou bude jako základní motor celohliníkový atmosférický litrový tříválec Ecotec o výkonu 75 koní, ale bude i diesel a zřejmě také nový tříválec 1.0 SIDI s přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků